Oletko vielä työelämässä vai jo eläkkeellä?
Vapaat päivät
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä olen, entäs itse?
- Anonyymi
Mikäs salaliitto tuo on?
- Anonyymi
Yrittää profiloida meitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittää profiloida meitä.
Yrittää myös #MAALITTAA# meitä eiku ei yritäkään
- Anonyymi
Kiitos hyvin.
Mutes sulla? - Anonyymi
Ehkä olen, ehkä en
- Anonyymi
Se on fifty-sixty mahdollisuus
- Anonyymi
Päivistä puheenollen: mä elän jo toista päivää tänään: heräsin jo ennen kello viittä aamulla ensimmäiseen päivään, ehdin ottaa päiväunet välissä, aloitin juuri toisen päiväni tänään.
Joskus voi ehtiä tekemään kolmekin työpäivää yhden päivän aikana.- Anonyymi
Sitä paitsi antabusta ei voi suositella kenellekään siitä tulee huono olo jos juo viinaa
- Anonyymi
Mitäh? En ole ikinä tehnyt työtä vaan elänyt tähän asti pappani antaman viikkorahan turvin. Pappa betalar och pojken super!
Hälsning Karl-Gustav, 45 år gammal Hupaisa aloitus:).
Olenpa molempia, siis eläkkeellä ja normitöissä.
Jossain vaiheessa pitää kaiketi jäädä loikoilemaan, ehkä siinä lähellä kasikymppiä, olettaen, että on voimissaan ja yleensä täällä maapallolla tallustelemassa.- Anonyymi
Etkä vieläkään ole huomannut, että tämän palstan "tietäjät" ovat "todistaneet", ettei mitään maapalloa, sen enempää kuin avaruuttakaan ole, eikä edes voi olla olemassa?
Anonyymi kirjoitti:
Etkä vieläkään ole huomannut, että tämän palstan "tietäjät" ovat "todistaneet", ettei mitään maapalloa, sen enempää kuin avaruuttakaan ole, eikä edes voi olla olemassa?
Markku on uneton koska hänellä on huolia meidän kaikkien hyvinvoinneista.
Arvostan tätä toki suuresti.ViktorAtaman kirjoitti:
Markku on uneton koska hänellä on huolia meidän kaikkien hyvinvoinneista.
Arvostan tätä toki suuresti.Ehei, en ole uneton, vaan päivystän ollen yövuorossa...
Onneksi on hiljaista, koskaan ei tiedä milloin mennään lujaa...Anonyymi kirjoitti:
Tietäjät eivät vain osaa perustella yhtään mitään.
Hän, joka väittää tunnettuja tosiasioita ja/tai tiedettä vastaan omaa todistamisen taakan. Todisteita odotellessa.
- Anonyymi
Olen kuntouttavassa työtoiminnassa pään takia.
T: Persekärpänen - Anonyymi
Jään ensi vuonna eläkkeelle, mutta en ole vielä kertonut työtovereille. Siinä salaliittoa kerrakseen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241