Nyt oli fiilikset katossa koko viikonlopun ajan. Kiitos kaikille tämän mahtavan tapahtumat järjestelyissä mukana olleille! Teitte hyvää työtä! Tuttuni Porista oli ensimmäistä kertaa mukana ja lupasi tulla taatusti ensi vuonnakin, karvialaiset osaavat juhlia!
Erikoisen hyvät Karvia-Päivät 2022
7
916
Vastaukset
- Anonyymi
Humalaisia näkee missä tahansa Suomessa, ei tarvitse Karviaan tulla katsomaan tekohauskaa örvellystä.
- Anonyymi
Surkeimmat urheilukentån osalta.. Esiintyjät ok vaikka samoja menneinäkin vuosina täällä nähty. Porilaisilla enskertalaisilla ei vertauskuvss voi ollaskaan mitä karviass oli ennenvanhaan.
- Anonyymi
Porilaiset voivat pysyä Porissa, ei tarvitse tulla Karviaan juomaan ja rettelöimään.
- Anonyymi
Aivan huippu päivät olivat minunkin mielestäni. Ottaako päähän, jos nämä nyt onnistuivatkin epäilystä huolimatta?
- Anonyymi
Ei ota päähän juntti-juhlat.
- Anonyymi
Ihan typerät pileet
- Anonyymi
Hienosti nämä menivät! Olisihan se miellyttänyt joitakin tahoja, jos missään ei olisi ollut ketään. Karvian näivettäminen tuntuu olevan joidenkin haaveena, mitään ei missään saisi järjestää, tulee paha mieli, kun on väärät henkilöt tekemässä. Kyllä täällä oli Honkajoen vastaaviin päiviin verrattuna elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329