Aurinko hei!

Anonyymi

Anteeksi Suomi24, en pysy erossa sinusta.
Oletpa sinä synnillinen.

Taajussin että the suurin nautinto maailmassa on Aurinko.

Aurinko on suurin nautintoaine.

3

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

aurinko parantaa kaikki haavat

• Anonyymi

aurinko on ainoa lääke kaikkeen

• Anonyymi

Auringon varjolla voi ystävyyskin mennä poikki katki. Edesmennyt ystäväni jo.Hän suti minulle kun en 1 kk lähtenyt hänen kanssa Espanjaan lomalle joulukun esimäisellä viikolla ja paluu olisi ollut uuden vuoden jälkeen,jolloin hänen aviomies palasi Rion karnevaaleista,johon lähti silloin marraskuun lopulla. Meidän ero oli siinä Hänen puoliso antoi hänelle runsaasti käyttö rahaa arkeen ja myös ennen lähtöä omalle lomalle jätti raha pinon vaimolleen. Minulla taas ei miestä ja miehen rahoja.Sanoin ei mahdolista lähteä 1 kk.lomalle .Sanoi lainaa rahan.Sanoin en tiliäni etukäteen syö.Suttui .Mitään ei merkinyt 70 luvulla alkanut ystävyys.Nyt sitten nainen hänki ja sanoi noin 2-3 vikoa sitten rakastaa aurinkoa ja haluaa viikoiksi etelään.Sanoin nin minäkin ei vaan ole mahdolisutta. Minulla on tietty säästö kohde. Alkoi tiuskia se asia. Kun ostin lidi oloasun kotini tuskiminen jatkui en ymärrä ihmisiä joiden pitää ostaa aina vaateitta.Hän asui lähiomaisen kanssa. Sai sitä rahaa kun henkilö läheslikunta kyvytön hoiti häntä.Perityssä osakessa asui asuu nyt yksin.kun henkilö palvelutaloon ja kuoli.On helppo tehdä monia asioita kun taloudessa kasi ihmistä ja toisen henkilön hoito saa rahaa.Voi sen säästää,En pydä anteeksi henkilöltä kun laitaa viestin,en noteraa.aikansa viestitää ymärtä yskän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      174
      1182
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      619
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      301
      554
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      538
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      519
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe