Aurinko hei!

Anonyymi

Anteeksi Suomi24, en pysy erossa sinusta.
Oletpa sinä synnillinen.

Taajussin että the suurin nautinto maailmassa on Aurinko.

Aurinko on suurin nautintoaine.

3

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

aurinko parantaa kaikki haavat

• Anonyymi

aurinko on ainoa lääke kaikkeen

• Anonyymi

Auringon varjolla voi ystävyyskin mennä poikki katki. Edesmennyt ystäväni jo.Hän suti minulle kun en 1 kk lähtenyt hänen kanssa Espanjaan lomalle joulukun esimäisellä viikolla ja paluu olisi ollut uuden vuoden jälkeen,jolloin hänen aviomies palasi Rion karnevaaleista,johon lähti silloin marraskuun lopulla. Meidän ero oli siinä Hänen puoliso antoi hänelle runsaasti käyttö rahaa arkeen ja myös ennen lähtöä omalle lomalle jätti raha pinon vaimolleen. Minulla taas ei miestä ja miehen rahoja.Sanoin ei mahdolista lähteä 1 kk.lomalle .Sanoi lainaa rahan.Sanoin en tiliäni etukäteen syö.Suttui .Mitään ei merkinyt 70 luvulla alkanut ystävyys.Nyt sitten nainen hänki ja sanoi noin 2-3 vikoa sitten rakastaa aurinkoa ja haluaa viikoiksi etelään.Sanoin nin minäkin ei vaan ole mahdolisutta. Minulla on tietty säästö kohde. Alkoi tiuskia se asia. Kun ostin lidi oloasun kotini tuskiminen jatkui en ymärrä ihmisiä joiden pitää ostaa aina vaateitta.Hän asui lähiomaisen kanssa. Sai sitä rahaa kun henkilö läheslikunta kyvytön hoiti häntä.Perityssä osakessa asui asuu nyt yksin.kun henkilö palvelutaloon ja kuoli.On helppo tehdä monia asioita kun taloudessa kasi ihmistä ja toisen henkilön hoito saa rahaa.Voi sen säästää,En pydä anteeksi henkilöltä kun laitaa viestin,en noteraa.aikansa viestitää ymärtä yskän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5070
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4582
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      122
      4509
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      296
      1717
    5. 90
      1384
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      79
      1344
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1308
    8. 306
      1015
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      940
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      840
    Aihe