Haastattelin ammattimaista myymälävarasta......!

Asioin tänään Stadin lähiön pienessä marketissa.
Juttusilleni tuli nuori mies joka tarjosi ostettavaksi pari- kolme pakettia paistilihaa ja pari 6:n pakkausta lonkeroa.
Hintapyyntö oli n. puolet kaupan hinnoista.
Kiinnostuin kaverista joka vaikutti mukavalta sekä täysijärkiseltä sekä ehdotin tarjoavani parit kaljat läheisessä kuppilassa anonyymiä haastattelua vastaan.

Aurinko paistoi terassille ja höpöttelimme niitä näitä.
Sanoi että häntä voisi kutsua vaikka ikuiseksi opiskelijaksi.

Kysyin sitten että kuinka kummassa saat noin suuria määriä varastettua kerralla? Eikö kassa huomaa mitään?
Kertoi että valikoi kohteekseen pieniä myymälöitä joissa ei ole paikalla kuin yksi kassatyttö. Hänellä on reppu ja kassi johon tavarat laittaa. Jos kassa jotain huomauttaa että näytä mitä niissä on niin ei siitä välitä vaan kävelee ulos.
Nykyisin yksin toimivia kassoja on ohjeistettu ettei pidä varasta estellä millään tavoin eikä juosta perään. Tämä vaikuttaa toki järkevältä ohjeelta.

Sanoin että onhan kaupoissa tallentavat kamerat joista tunnistavat varkaan ja tietenkin olet kiinni jäänyt useasti?
"Joo, en mä oo koskaan uhkaillu kassoja katos se menis silloin ryöstelyks. Mä vaan kävelen läpi ja myyn kamat heti pois. Ostajia riittää ja monet tekee tilauksiakin.
Poliisit ei enää viitti tulla edes paikalle jos ne tietää valvontakameroista et mä se olin.
Pari kertaa ne on tullu mun himaan tsekkaamaan. Kerran ne löysi 600:n euron eestä tavaraa mitä en ollu vielä myyny."

- No miten siinä sitten kävi?
- Slurkit vei mut asemalle ja mä tunnustin ihan kaikki. Sain 40 €:n sakot. Sanoin että viekää mut tohon ostarille. Nauroivat ja sanoivat että menehän nyt. Jos tämä vielä jatkuu niin onhan tähän stoppi tultava.

Laajempi artikkelini aiheesta julkaistaan ehkä joskus jossakin?

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja salaliittoa tässä oli sitten?

• Anonyymi

Se kun Viki kertoo asiasta kolmannessa persoonassa vaikka puhuu itsestään?

• Anonyymi

Olisko tämä enenpi maailman menoa palstalle kuuluvaa?

• Anonyymi

Joo ja morjensta vaan se oon mää myymälävaras itte, muistatkos kun tavattiin siellä etukäteen sovitussa paikassa missä mun piti luovuttaa sulle kolmekiloa brasilialaista naudanlihaa ja sä lupasit maksaa mulle etukäteen sovittu hinta: alaikäisistä thaimaalaisista neitipojista otettuja mustavalkoisia valokuvia sekä viisumi Venäjälle. No missä tää sun lupaamas maksu viipuu vai pitääkö tilata Putinilta kommandojoukot hoitamaan hommat.

Tää ei oo sitten mikään uhkaus vaan toteamus jotta suullisista sopimuksista o pidettävä kii taikka muuten seuraa sun kaltaisille luopiolille sama kuin mitä tapahtuu Ukrainassa. Jämppisti o näinku silleen.

Mis viipyy maksu toimitetuista tavaroista !

• Anonyymi

Tämä on näitä Viktorian mielikuvituskeskusteluja taas, samoja joita kävi "lastensa" kanssa.

• Anonyymi

Tähän tämä nykyisin mennyt kun kaikki ympäristölleen "miltei" vaarattomat hoitovajakit saa kulkea vapaana koska henkilöstö ja sijoituspaikat ei riitä.

• Anonyymi

Mutta missä on Viittaava Mikko, vai oliko tuo myymälävaras kenties juuri Mikko?

On se alas vajonnut!

Olisi kannattanut koulussa uskoa opettajaa niin olisi ammatti varastelun sijaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      84
      2119
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      422
      1990
    3. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1380
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1357
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1283
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1015
    7. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      266
      977
    8. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      972
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      254
      968
    10. 131
      878
    Aihe