Luinpa tuossa päiväkirjoista alkoholistien lapsien juttuja ja mieleeni tuli kiittää omia vanhempiani.
Kiitos Anneli ja Reino, että olen saanut nauttia viinattomasta ja turvallisesta lapsuudesta sisarteni kanssa. Teidän terve suhtautumisenne alkoholiin ja päihteisiin on mitä ilmeisemmin meidätkin pitänyt poissa noista aineista. Kaikkea en ole edes kokeillut ja tiedätte etten kokeile. Onnellinen lapsuus on kasvattanut minusta ihan kelpo kansalaisen ja vaikka välillä oli (ja on) rahasta tiukkaa, niin hyvin on kaikesta huolimatta selvitty.
Kiitos!
Äidilleni ja Isälleni
Heidi
2
330
Vastaukset
- silja^
Tuossa otsikossahan se jo tulikin :)
- poika
Yhdyn kiitoksiin omalle Isälleni, joka jätti alkoholin joskus vuonna 1996, joka oli aivan oikea ratkaisu, hän onkin sanonut että, se oli ratkaisu ja näin on parempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805