Olen tehnyt näitä aloituksia ennenkin!

Anonyymi

Tämä menee ihan rutiinilla!

Monta tunnettua on kuollut viime päivinä, mutta suurin näistä oli Seinäjoen maitovalas. Hengitysvaikeuksia ja lopetus. Valashan oli maaeläin, joka hyppäsi veteen. Alunperinhän kalat nousivat aikoinaan kuivalle maalle, mutta valas ui vastavirtaan. Hyppäsi takaisin veteen, kun entiset ystävät merestä nousivat maihin. Sitten taas tulevaisuudessa nousee takaisin maihin, kun meret käyvät liian saastuneiksi.

Oli kaikkien uutisten alusta puol'välliin pelkkää Loiria. Kukahan muu saa kuollessaan tälläisen gloorian, kun vielä pressa ja pääministerikin muistivat? Vastaus on: Halonen, Ahtisaari ja Lasse Viren. Elääköhän Svinhufvud vielä - siinä olisi neljäs, mutta muita ei tule mieleen.

Loiri näyttelee hyvin tympeää itseään, tässä Team Ahman pätkässä: https://youtu.be/HhnJp7jWr0g?t=328

Loiri oli selvännäkijä Aino Kassisen toinen opetuslapsi ja toinen oli valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin, Alikatu 9, Naantali. Loiri oli sanonut antavansa jonkin merkin ystävälleen, Melasniemelle, tuonpuoleisesta. Vaan eipä pysty. Ainoastaan Luukkainen- Kilde pystyi kirjoittamaan reseptin kuoltuaan, koska oli lääkäri ja uskoi todella pysyvänsä toimintakykyisenä kuolemansa jälkeenkin. Yleensä ei edes kummittelu luonnistu, kun ei ole kapasiteettia tehdä päätöksiä. Loiri tiesi kuolevansa pitkään ja oli helppo luopua loppuun käytetystä palttoosta ja siirtymä toisaalle on hyvin nopea. Jopa 48 tuntia maan aikaa, sanovat asiantuntijat.

Miksi se aina on näin, kuin on esimerkiksi Helsingin palkkakaaoksessa? Palkat jäävät tulematta tai tulevat vajaina. Miksei koskaan tule näissä tilanteissa, vaikka kokoajan tuplapalkkoja tilille? Kaupassakin aina virheen sattuessa tuote maksaa kassalla liikaa.

No, no worries! Hinnat tulevat alas kuin kivi, kun sota loppuu. Kaupat pudottavat hintojaan, sen minkä nyt nostivat. Sähkö halpenee monikertaisesti ja bensa tippuu puolet.

1

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä se oli liikennepolliisin lentävä aika, siinä vuoden -13 paikkeilla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3563
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2399
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2228
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2007
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1552
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1439
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1282
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1240
    9. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1229
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1225
    Aihe