Trump varkaana

Anonyymi

22

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Great! Ovat varmasti tallessa, jos demarit alkaa hillumaan ameriikas liikaa?😎😎

      • Anonyymi

        Tallessapa hyvinkin. Mar-a-Lagossa pidätettiin jo yksi kiinalainen vakoilija. Trump'ia epäillään vakoiluun liittyvän lain rikkomisesta, jonka mukaan huippusalaisten dokumenttien vieminen suojatuista tiloista sekä niiden säilyttäminen, tuhoaminen ja jakaminen on rikos. Dokumentteja seurataan. Tiedetään kenelle ne on jaettu, kuka niitä on edes vilkaissut, ja onko ne palautettu. Em. perusteella tiedettiin, että ne ovat Trumpilla, jolta on poistettu salaisten tietojen käsittelyoikeus. Trumpin kanssa keskusteltiin ennen kotietsintää 1.5 vuotta niiden palauttamisesta. Valheella on yhteydessä lyhyet jäljet.


      • Anonyymi

        Trumpia vaiinotaan. Nyt fbi on laittpmasti ryöstänyt kaikki 7 passia.


    • Anonyymi

      Aikoi tehdä niillä hyvä diilin. Sehän luulee olevansa hyväkin bisnesmies. Ei oikein vakuuta omakehu kun sai casinonkin konkurssiin.

    • Anonyymi

      Mihinkä Clinton ja Omaba aikoo käyttää salaisia papereita mitä veivät mukanaan kun poistuivat valkoisesta talosta?

      Antaa Kiinalle arvokasta tietoa taloudesta ja sen heikkouksista?

      • Anonyymi

        Mutkunmutkunmutkun....


      • Anonyymi

        Todista että muut presidentit ovat vieneet mitään, muuten valehtelet. Sen sijaan Trumpin on todistettu vieneen ainakin 17 laatikkoa mukanaan.


      • Anonyymi

        Aivokääpiö toistaa Trumpin valeita, jotka USA:n kansallisarkisto on jyrkästi kieltänyt.


      • Anonyymi

        En tiedä Clintonista, mutta ei Obama mitään vienyt. NARA perusti toimiston, josta Obama sai haluamansa tiedot muistelmien kirjoittamista varten.

        Tuo, että olsisi vienyt 30 miljoonaa sivua dokumentteja on Trumpin paskapuhetta, minkä NARA on julkisesti kumonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todista että muut presidentit ovat vieneet mitään, muuten valehtelet. Sen sijaan Trumpin on todistettu vieneen ainakin 17 laatikkoa mukanaan.

        Ainakin 27 laatikollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä Clintonista, mutta ei Obama mitään vienyt. NARA perusti toimiston, josta Obama sai haluamansa tiedot muistelmien kirjoittamista varten.

        Tuo, että olsisi vienyt 30 miljoonaa sivua dokumentteja on Trumpin paskapuhetta, minkä NARA on julkisesti kumonnut.

        NARA= The U.S. National Archives and Records Administration


    • Anonyymi

      Eikö tuo 150 kg porkkanababy voisi jo tehdä loirit.
      Enkä tarkoita laulamista.

    • Anonyymi

      USA seuraava presidentti siinä, ei mahda mitään.

      • Anonyymi

        Näetkö tulevaisuuden kristallipallosta vai kiljuämpäristä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näetkö tulevaisuuden kristallipallosta vai kiljuämpäristä?

        Aino Kassinen junior kertoi


    • Anonyymi

      Miksi populisti saa sulan hattuun aina kun tekee rikoksen?

      • Anonyymi

        On olemassa vähä-älyisä ihmisiä joihin populistien teot ja puheet vetoaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      MIKÄ IHMEEN TRUMP VIHALEIRI?

      Haluan tulla haastattelemaan aloittajaa.
      Mikä sinuun on ohjelmoinut tuon - vihan?

      Ihminen ei myllää itselleen tuollaista vihaa,
      ellei tunne jotenkin hyötyvänsä siitä.

      MITÄ ALOITTAJA HYÖTYY VIHASTAAN TRUMPPIA KOHTAAN?

      Onko sinuun istutettu ”virus” ?

      • Anonyymi

        Hanki aivot ja kommentoi sitten. Trump on rikkonut lakia - again, again and again!!


    • Anonyymi

      TRUMP = PIERU ENGLANNISSA, "FART".

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe