Mihin vedät pelastuksen rajat?

Anonyymi

Me helluntailaiset olemme kovia arvostelemaan eri tavalla uskovia ja tuomitsemme heitä jopa helvettiin heidän harhaoppisuutensa vuoksi.

Miksi näin?

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

erikoisempaa se, että helluntailaisuus syntyy vasta SEN JÄLKEEN, kun kristinusko jo levinnyt maailmaan, ainakin Suomeen kristinusko tullut jo 1100 -luvulla Jkr.

• Anonyymi

Erikoista on myös, etät sinä antikristuksen antin kakara häärit ylläpidossa ja luulet olevat lakien ulottumattomuuksissa, kuin jumala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoista on myös, etät sinä antikristuksen antin kakara häärit ylläpidossa ja luulet olevat lakien ulottumattomuuksissa, kuin jumala.

"antikristukset" on tulleet kristinuskon levinneisyyden JÄLKEEN tuomaan omaa
        antikristillistä oppiaan.

• Anonyymi

Missä helluntalaiset haukkuvat ja ketä? Voi olla että puntit kallistuvat aivan toiseen suuntaan jos kerrankin ollaan rehellisiä. Mutta niinhän isossa kirjassa sanotaan että huomaa rikan toisen silmässä, mutta ei malkaa omassa.

• Anonyymi

helluntailaisten haukkumiset > "ei savua ilman tulta".
        ei niitä haukkumisia kukaan tyhjästä rupee keksiin.

lue kirja: > Harhaanjohtajat , Terho Miettinen, Raija Pelli, v. 2017

Miettinen muuten helluntailaisuuteen syntynyt, kasvanut, "ei ihan eilisen teeren poika" . . .

• Anonyymi

Voiko pelastuksen rajoja vetää kauhean leveälle kun on vain yksi keino pelastua.
      "Usko Herraan Jeesukseen niin sinä pelastut". Jeesus sanoi:" Minä ole tie, totuus ja elämä". Ja "Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua. Ja minä annan heille iankaikkisen elämän.."

• Anonyymi

Mepä vauvakastetut olemme vielä kovempia arvostelemaan muita kuin helluntailaiset.

• Anonyymi

Just så.

• Anonyymi

Matt.5:17 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan, vaan täyttämään. Ap.t.13:36-39 Sillä kun Daavid oli aikansa Jumalan tahtoa palvellut, nukkui hän ja tuli otetuksi Isiensä tykö ja näki katoavaisuuden. Mutta hän, jonka Jumala herätti, ei nähnyt katoavaisuutta. Olkoon siis teille tiettävä, miehet ja veljet, että hänen kauttansa julistetaan teille syntien anteeksiantamus ja että jokainen, joka uskoo, tulee hänessä vanhurskaaksi, vapaaksi kaikesta, mistä te ette voineet Mooseksen lain kautta vanhurskaiksi tulla. Room.10:4-5 Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo. Kirjoittaahan Mooses siitä vanhurskaudesta, joka laista tulee, että ihminen, joka sen täyttää, on siitä elävä.

• Anonyymi

Kirjoitat vain omasta puolesta. Et voi kirjoittaa muitten puolesta. Olet korkkiruuvi kiero luterilainen. Sivistyksestä, uskosta et tiedä mitään.

• Anonyymi

Sulla on vapaa ajan ongelmia. Menepä mustikkaan, pelle.

• Anonyymi

Aloittaja

Montako promillia oli umpikiero luterilaisella klo 14.31 ?? Tunnen hyvin jv nä nämä kuviot. Oman tyhmyytesi paljastit !!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Aloittaja ei ole helluntailainen, sen näkee jo tyylistä. Yrittää olla ovela esiintymällä helluntailaisena.

• Anonyymi

Ei ole helluntailainen vaan Tarot- kirjalainen.

• Anonyymi

Joh.4:19-21 Me rakastamme, sillä hän on ensin rakastanut meitä. Jos joku sanoo: Minä rakastan Jumalaa, mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt. Ja tämä on se käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä.

• Anonyymi

Me luterilaiset uskomme lapsikasteeseen, vaikka hyvin tiedämme että se on luulojen kirjasta.

• Anonyymi

Aloittajalla ei ole Jumalan Henkeä, vaan tuomion henki. On kaukana Jumalasta.

• Anonyymi

Tuliko takkiin ?????

• Anonyymi

Minä en itse vedä mitään rajoja !

Mutta Jeesus vetää:

Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".

Siis henkilökohtainen uudestisyntyminen vaaditaan, mutta siis evankeliumin Sanan vaikuttaman Uskon kautta siis, eikä minkään vesikasteen avulla / kautta !

• Anonyymi

Jeesus opetti, miten uudesti syntyminen tapahtuu: "ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
        että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.
        Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
        "Uskon kautta siis, eikä minkään vesikasteen avulla / kautta!!

• Anonyymi

Sinä et vedä yhtään mitään pelastuksen rajoja !! Kaukana siitä.

• Anonyymi

Kukaan ei pelastu. Kaikki tulevat palamaan ikuisessa piinassa aivan kuten Jumala tahtoo. Poikkeuksena on täysin synnitön Jeesus.

• >>Mihin vedät pelastuksen rajat?>>

13.5 %

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4368
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      148
      3139
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2458
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      48
      2370
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      2025
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1606
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1602
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      153
      1445
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe