Kamuxin tulos Sukelsi!!!!

Anonyymi

Onko Dieselpommi leviämässä käsiin?
2728 dieselautoa rivissä ja tulos sukeltaa. Taivas varjele, mitä sieltä tulee.
Tämän takia he varmaan yrittävät kaupata kaumux turhaa (turvaa) hädissään

11

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokaisen pörssiyhtiönkin näkymät muuttuvat silloin tällöin.
      Kun Kamux Oyj:n kurssi "sukelsi" yli 7%, niin osaketta kannattaa nyt
      uudella hintatasolla ostaa.
      Kyllä myyjiä riittää.
      Osinkoehdotus ensi keväälle on kuitenkin - ainakin vielä - sama.

• Anonyymi

Miten niin "kannattaa ostaa"?

Peräpeilisi8oittamista vai?

• Meillä on näistä asioista vähän eri näkemys, enkä jaksa kinata siitä.
      Oletusarvo tietenkin on, ettei kurssi tästä laske, vaan että pohja on saavutettu.
      Tili tehdään kyllä edelleenkin ostaessa - ei myydessä.

• Anonyymi

Kannattaa tarkistaa näkemystä. Asiat ei autoalalla ole ollenkaan hyvällä tolalla tällähetkellä. Terv. Keskisuuren autoliikkeen omistaja joka kohtalaisen hyvin perillä siitä mitä alalla tapahtuu

• Kiitos vinkistä, (22:00h) eilen.
      Olen tosin vain sellainen piensijoittaja, jolle riittää vuotuiset maksettavat osingot.
      En siis ole lähtenyt näihin arvonnoususpekulaatioihin, joita harvakseltaan kyllä tulee ns. "tilaamatta"!
      Näihin fuusiojuttuihin olen tosin osallistunut, koska niistä joskus jää jotain pientä käteen - ei aina.
      Nythän on kyse näistä käsiin jäävästä dieselautoista, joiden hinnat putoavat.

• Anonyymi

Kumma juttu kun käytettyjen autojen kauppiaan tulos laskee kun autojen myynti yleisesti hiljenee.

• Anonyymi

Myyntihän kasvoi vuodentakaiseen ajankohtaan nähden. Toimitusjohtajan katsauksesta sen sijaan on ihan suoraan luettavissa että varastossa on paljon dieseleitä jotka eivät enää tahdo mennä kaupaksi. "Teimme aktiivisesti töitä myytävien autojen varaston muuttamiseksi kysyntää vastaavaksi ja jatkamme tätä työtä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myyntihän kasvoi vuodentakaiseen ajankohtaan nähden. Toimitusjohtajan katsauksesta sen sijaan on ihan suoraan luettavissa että varastossa on paljon dieseleitä jotka eivät enää tahdo mennä kaupaksi. "Teimme aktiivisesti töitä myytävien autojen varaston muuttamiseksi kysyntää vastaavaksi ja jatkamme tätä työtä."

Ja hyvä huomioida että se varasto on ostettu korona ajan kysynnän ollessa kova aivan täyteen rahaan eli tänäpäivänä rajusti ns pitkäksi katteiden ollessa pieniä

• Anonyymi

Olen myymässä vähän yli 10 vuotta vanhaa autoani netissä ja kerroin ilmoituksessani heti alussa, että myyn kun uusi auto on tulossa (eli että jää tarpeettomaksi). Kamuxista joku laittoi viestin, että ottaisi autoni vaihdossa ja että heillä olisi 6000 vaihturia, joista löytyisi minulle sopiva. Ei ollut lukenut tai ymmärtänyt, että en ole vaihtamassa? Sellainen kokemus.

• Anonyymi

TTJ.Automyynti Kaarina.Tuosta ko liikkeestä ja sama lafkaa Kaarinan Automyynti. Fi.Voi ostaa täyttä romurautaa.Kunhan romuraudan hinnat vaan nosisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      97
      3694
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      32
      3209
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      59
      3170
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      62
      2963
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      65
      2822
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      65
      2765
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2494
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2311
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2152
    Aihe