Eläinten metsästäminen tulisi

Anonyymi

ehdottomasti kieltää. Miksi kukaan ei puutu luonnonvaraisten eläinten tappamisen lopettamiseen.
Millainen luonne on ihmisellä, joka ampuu eläimiä?????

10

265

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helppo ampua aseettomia eläimiä. Mene Meksikoon tai Afrikkaan, lyijyä tulee takaisin. Sarjatulella.

Etpä taida uskaltaa?

• Anonyymi

Jaa, onko kyseisissä paikoissa eläimillä aseet ?

• Anonyymi

Entäs elämänsä vankina pidetyt siat ja naudat? Teurastaja, varmaankin luonnevikainen, tulee ja tappaa. Ja sitte joku aloittajan kaltainen pelle syö siasta tehtyä pihviä suupielet rasvaa valuen. Ja haukkuu metsästäjiä, jotka ottavat itse vastuun syömänsä eläimen kuolemasta. Eläimen, joka on saanut elää elämänsä vapaana!

• Anonyymi

Taidat olla natsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla natsi?

Sinä taas taidat olla vegaani ?
        Minä taas en ole tuo kirjoittaja joka totesi olevan perusteetonta arvostella metsästäjiä, jos itse syö, tai käyttää eläinkunnan tuotteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä taas taidat olla vegaani ?
        Minä taas en ole tuo kirjoittaja joka totesi olevan perusteetonta arvostella metsästäjiä, jos itse syö, tai käyttää eläinkunnan tuotteita.

Syön pullaa, ja juon Iloisen Vekselin kaakaota. Olen myös homoseksuaali ja sivari. Helpottiko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syön pullaa, ja juon Iloisen Vekselin kaakaota. Olen myös homoseksuaali ja sivari. Helpottiko?

Minulle on ihan sama sinun syömiset, kysyin vain, oletko vegaani, muuten on kyllä tekopyhyyden huippu arvostella metsästystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle on ihan sama sinun syömiset, kysyin vain, oletko vegaani, muuten on kyllä tekopyhyyden huippu arvostella metsästystä.

Näillä meriiteillä vegaaniuteni lienee pikkuvika. Olen myös Putinin kannattaja.

• Anonyymi

Kielto myös leijonille ja haikaloille, ne tappaa ja syö viattomia eläimiä, jopa niiden lapsia.

• Anonyymi

Eläimiä on tapettava.
        Silloin maailma pelastuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1416
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1293
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1038
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      859
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      753
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      636
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      616
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      566
    9. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      81
      534
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      532
    Aihe