Mulla on ollu nyt pitemmän aikaa joitain oireita, joita oon luullu olevan ahistusta tai ocd mut en enää usko et on.
Oireita mm. Ahdistus asioista jotka ei mee just niinkun mun päässä, lika, ahdistaa muiden reaktiot tai muiden ahdistus, yhtäkkinen tarve purra tai satuttaa jotakuta tai itteeni, järjestelmällisyys, sotku ahistaa, pitää vaihtaa vaatteita koko ajan, oon tullu tosi nirsoksi, jos ei oo just sitä ruokaa mitä tekee mieli, en pysty syömään, mun aivot vaan käskee olla syömättä.
Jos kellään olis mitään tietoo mikä mua vois vaivata, niin olisin kiitollinen jos vastaisit<3
Mikä minua vaivaa?
4
96
Vastaukset
- Anonyymi
En ole mikään asiantuntija, mutta vertaistukija ehka. Minusta sinulla on pakko-oireinen häiriö. Itselläni ollut aiemmin ahdistuneisuutta, mutta se ei ilmene noin, kuten kirjoitat. Sinun kohdallasi saattaisi ocd (eli pako-oireinen häiriö) olla se oikea.
Toki sinun pitää mennä asiantuntijan puheile (Psykiari) ja hän määrttelee sinun vaivasi ja määrää tarvittavan lääkityksen.- Anonyymi
Samaa vaivaa itsekkin ajattelin.
- Anonyymi
Mulla oli likaan komplekseja. Koki kaiken likaiseksi ja yritti puhdistaa. Mietin jossain vaiheessa onko se joku pakkoneuroosi.
Mutta minulla oli lopulta skitsofrenia. Oli toki vainoharhaisuutta myös.
Psyykenlääkkeillä poistui nuo oireet.
Mutta ehdottomasti jonkun asiantuntijan luokse. Kuulostaa häiritseviltä nuo oireet. - Anonyymi
ota rokote
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983