- ihan kaikkea
Mutta miksi aina kaikki muut on väärässä, miksen minä koskaan ?
Minua on myös aina sorrettu. Jo alakoulussa pikkusisko sai hammasraudat ja silmälasit, minä en saanut edes niitä.
Ai niin, koska Sipilä
Vastustan !
14
159
Vastaukset
- Anonyymi
Olet siis Väyrynen, tai pääsit samalle tasolle. Myös ZZ aisa voisit olla, muuta liian fiksu sille tasolle.
Enkä... tai no, kun tarkemmin ajattelee... enkä ole. Vastustan väitettä, ihan periaatteesta vastustan. Opin sen, siis vastustamisen, jo aikoinani moninaisten yhdistysten johtokunnan kokouksissa. Jos joskus olisin samaa mieltä jostain asiasta, vaikenisin kuni Kiinan muuri, muuten menisi puistouskottavuus, vai oliko se katu- ...
- Anonyymi
Aragoni kirjoitti:
Enkä... tai no, kun tarkemmin ajattelee... enkä ole. Vastustan väitettä, ihan periaatteesta vastustan. Opin sen, siis vastustamisen, jo aikoinani moninaisten yhdistysten johtokunnan kokouksissa. Jos joskus olisin samaa mieltä jostain asiasta, vaikenisin kuni Kiinan muuri, muuten menisi puistouskottavuus, vai oliko se katu- ...
Nyt on pakko myöntää, olet paljon yli väyrysläisyyden, kepulaisuuden, turtiaisuuden ja erittäin älykäs yksilö. Näitä kaiken läpi todella hyvin. Respect Aragoni. Tuo sinun Kiinan muuri vertaus on todella hyvä..
- Anonyymi
Jyrkkä ei kaikelle!
- Anonyymi
Aragoni kirjoitti:
Jeeeee !
Kaikelle :-)Respect bro!
- Anonyymi
Anarkistit vastustaa kaikkea hyvää.
Nyky kommunisteja.
https://crop.kaleva.fi/QQxFud-pRahHJIwQSZVuuaz5xsI=/smart/https://lorien-media-prod.s3.amazonaws.com/images/archive/cartoons/2271983/2022.04.19.12.43.55/4298_15-02-21.jpg- Anonyymi
Huomaatko omaa kommunismiasi? Kaikki, mikä on peräisin kansakouluajoiltasi on vain sitä hyvää.
https://pbs.twimg.com/media/ERw0gnFXYAAzrEA.jpg
- Anonyymi
Ei suinkaan, me vastustamme tyhmyyttä.. Mutta tämä on liian vaikea asia sinun ymmärtää..
- Anonyymi
Juurikin näin!
- Anonyymi
Aloittaja on jonkin "pikkusiskon " tasolla. Lapsellinen anarkisti.
Anarkisti mukamas kun ei muuta osaa.Olen selkä.
Ellan lutuna, hienoa, että sinäkin sait äänesi kuuluville. Menestystä valitsemallasi tiellä, aaltopahvi :-)- Anonyymi
Aragoni kirjoitti:
Olen selkä.
Ellan lutuna, hienoa, että sinäkin sait äänesi kuuluville. Menestystä valitsemallasi tiellä, aaltopahvi :-)Todella kauniisti ilmaisit asian rajallisesti ymmärtävälle. Suorastaan taiteellisen upea vastaus. Fluting on pakkauksessa aaltopahvin sivuille laitettava tasainen pinta, esim Savon Sellu on suurtuottaja sille. Aikoinaan Saksassa töissä tuli hyvinkin tutuksi, myös aaltopahvi.
Anonyymi kirjoitti:
Todella kauniisti ilmaisit asian rajallisesti ymmärtävälle. Suorastaan taiteellisen upea vastaus. Fluting on pakkauksessa aaltopahvin sivuille laitettava tasainen pinta, esim Savon Sellu on suurtuottaja sille. Aikoinaan Saksassa töissä tuli hyvinkin tutuksi, myös aaltopahvi.
Ystävällisesti kiittää hän, nam :-)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
