Vastustan !

- ihan kaikkea

Mutta miksi aina kaikki muut on väärässä, miksen minä koskaan ?

Minua on myös aina sorrettu. Jo alakoulussa pikkusisko sai hammasraudat ja silmälasit, minä en saanut edes niitä.

Ai niin, koska Sipilä

14

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet siis Väyrynen, tai pääsit samalle tasolle. Myös ZZ aisa voisit olla, muuta liian fiksu sille tasolle.

• Enkä... tai no, kun tarkemmin ajattelee... enkä ole. Vastustan väitettä, ihan periaatteesta vastustan. Opin sen, siis vastustamisen, jo aikoinani moninaisten yhdistysten johtokunnan kokouksissa. Jos joskus olisin samaa mieltä jostain asiasta, vaikenisin kuni Kiinan muuri, muuten menisi puistouskottavuus, vai oliko se katu- ...

• Anonyymi
        Aragoni kirjoitti:

Enkä... tai no, kun tarkemmin ajattelee... enkä ole. Vastustan väitettä, ihan periaatteesta vastustan. Opin sen, siis vastustamisen, jo aikoinani moninaisten yhdistysten johtokunnan kokouksissa. Jos joskus olisin samaa mieltä jostain asiasta, vaikenisin kuni Kiinan muuri, muuten menisi puistouskottavuus, vai oliko se katu- ...

Nyt on pakko myöntää, olet paljon yli väyrysläisyyden, kepulaisuuden, turtiaisuuden ja erittäin älykäs yksilö. Näitä kaiken läpi todella hyvin. Respect Aragoni. Tuo sinun Kiinan muuri vertaus on todella hyvä..

• Anonyymi

Jyrkkä ei kaikelle!

• Jeeeee !
        Kaikelle :-)

• Anonyymi
        Aragoni kirjoitti:

Jeeeee !
        Kaikelle :-)

Respect bro!

• Anonyymi

• Anonyymi

Ei suinkaan, me vastustamme tyhmyyttä.. Mutta tämä on liian vaikea asia sinun ymmärtää..

• Anonyymi

Juurikin näin!

• Anonyymi

Aloittaja on jonkin "pikkusiskon " tasolla. Lapsellinen anarkisti.
      Anarkisti mukamas kun ei muuta osaa.

• Olen selkä.

Ellan lutuna, hienoa, että sinäkin sait äänesi kuuluville. Menestystä valitsemallasi tiellä, aaltopahvi :-)

• Anonyymi
        Aragoni kirjoitti:

Olen selkä.

Ellan lutuna, hienoa, että sinäkin sait äänesi kuuluville. Menestystä valitsemallasi tiellä, aaltopahvi :-)

Todella kauniisti ilmaisit asian rajallisesti ymmärtävälle. Suorastaan taiteellisen upea vastaus. Fluting on pakkauksessa aaltopahvin sivuille laitettava tasainen pinta, esim Savon Sellu on suurtuottaja sille. Aikoinaan Saksassa töissä tuli hyvinkin tutuksi, myös aaltopahvi.

• Anonyymi kirjoitti:

Todella kauniisti ilmaisit asian rajallisesti ymmärtävälle. Suorastaan taiteellisen upea vastaus. Fluting on pakkauksessa aaltopahvin sivuille laitettava tasainen pinta, esim Savon Sellu on suurtuottaja sille. Aikoinaan Saksassa töissä tuli hyvinkin tutuksi, myös aaltopahvi.

Ystävällisesti kiittää hän, nam :-)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6344
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5418
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      61
      4274
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4142
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      67
      3901
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      75
      1233
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      328
      1095
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      60
      1060
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      880
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      821
    Aihe