- ihan kaikkea
Mutta miksi aina kaikki muut on väärässä, miksen minä koskaan ?
Minua on myös aina sorrettu. Jo alakoulussa pikkusisko sai hammasraudat ja silmälasit, minä en saanut edes niitä.
Ai niin, koska Sipilä
Vastustan !
14
96
Vastaukset
- Anonyymi
Olet siis Väyrynen, tai pääsit samalle tasolle. Myös ZZ aisa voisit olla, muuta liian fiksu sille tasolle.
Enkä... tai no, kun tarkemmin ajattelee... enkä ole. Vastustan väitettä, ihan periaatteesta vastustan. Opin sen, siis vastustamisen, jo aikoinani moninaisten yhdistysten johtokunnan kokouksissa. Jos joskus olisin samaa mieltä jostain asiasta, vaikenisin kuni Kiinan muuri, muuten menisi puistouskottavuus, vai oliko se katu- ...
- Anonyymi
Aragoni kirjoitti:
Enkä... tai no, kun tarkemmin ajattelee... enkä ole. Vastustan väitettä, ihan periaatteesta vastustan. Opin sen, siis vastustamisen, jo aikoinani moninaisten yhdistysten johtokunnan kokouksissa. Jos joskus olisin samaa mieltä jostain asiasta, vaikenisin kuni Kiinan muuri, muuten menisi puistouskottavuus, vai oliko se katu- ...
Nyt on pakko myöntää, olet paljon yli väyrysläisyyden, kepulaisuuden, turtiaisuuden ja erittäin älykäs yksilö. Näitä kaiken läpi todella hyvin. Respect Aragoni. Tuo sinun Kiinan muuri vertaus on todella hyvä..
- Anonyymi
Jyrkkä ei kaikelle!
- Anonyymi
Aragoni kirjoitti:
Jeeeee !
Kaikelle :-)Respect bro!
- Anonyymi
Anarkistit vastustaa kaikkea hyvää.
Nyky kommunisteja.
https://crop.kaleva.fi/QQxFud-pRahHJIwQSZVuuaz5xsI=/smart/https://lorien-media-prod.s3.amazonaws.com/images/archive/cartoons/2271983/2022.04.19.12.43.55/4298_15-02-21.jpg- Anonyymi
Huomaatko omaa kommunismiasi? Kaikki, mikä on peräisin kansakouluajoiltasi on vain sitä hyvää.
https://pbs.twimg.com/media/ERw0gnFXYAAzrEA.jpg
- Anonyymi
Ei suinkaan, me vastustamme tyhmyyttä.. Mutta tämä on liian vaikea asia sinun ymmärtää..
- Anonyymi
Juurikin näin!
- Anonyymi
Aloittaja on jonkin "pikkusiskon " tasolla. Lapsellinen anarkisti.
Anarkisti mukamas kun ei muuta osaa.Olen selkä.
Ellan lutuna, hienoa, että sinäkin sait äänesi kuuluville. Menestystä valitsemallasi tiellä, aaltopahvi :-)- Anonyymi
Aragoni kirjoitti:
Olen selkä.
Ellan lutuna, hienoa, että sinäkin sait äänesi kuuluville. Menestystä valitsemallasi tiellä, aaltopahvi :-)Todella kauniisti ilmaisit asian rajallisesti ymmärtävälle. Suorastaan taiteellisen upea vastaus. Fluting on pakkauksessa aaltopahvin sivuille laitettava tasainen pinta, esim Savon Sellu on suurtuottaja sille. Aikoinaan Saksassa töissä tuli hyvinkin tutuksi, myös aaltopahvi.
Anonyymi kirjoitti:
Todella kauniisti ilmaisit asian rajallisesti ymmärtävälle. Suorastaan taiteellisen upea vastaus. Fluting on pakkauksessa aaltopahvin sivuille laitettava tasainen pinta, esim Savon Sellu on suurtuottaja sille. Aikoinaan Saksassa töissä tuli hyvinkin tutuksi, myös aaltopahvi.
Ystävällisesti kiittää hän, nam :-)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904342
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?502787Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132491Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082268Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281957- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2121644Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426