- ihan kaikkea
Mutta miksi aina kaikki muut on väärässä, miksen minä koskaan ?
Minua on myös aina sorrettu. Jo alakoulussa pikkusisko sai hammasraudat ja silmälasit, minä en saanut edes niitä.
Ai niin, koska Sipilä
Vastustan !
14
113
Vastaukset
- Anonyymi
Olet siis Väyrynen, tai pääsit samalle tasolle. Myös ZZ aisa voisit olla, muuta liian fiksu sille tasolle.
Enkä... tai no, kun tarkemmin ajattelee... enkä ole. Vastustan väitettä, ihan periaatteesta vastustan. Opin sen, siis vastustamisen, jo aikoinani moninaisten yhdistysten johtokunnan kokouksissa. Jos joskus olisin samaa mieltä jostain asiasta, vaikenisin kuni Kiinan muuri, muuten menisi puistouskottavuus, vai oliko se katu- ...
- Anonyymi
Aragoni kirjoitti:
Enkä... tai no, kun tarkemmin ajattelee... enkä ole. Vastustan väitettä, ihan periaatteesta vastustan. Opin sen, siis vastustamisen, jo aikoinani moninaisten yhdistysten johtokunnan kokouksissa. Jos joskus olisin samaa mieltä jostain asiasta, vaikenisin kuni Kiinan muuri, muuten menisi puistouskottavuus, vai oliko se katu- ...
Nyt on pakko myöntää, olet paljon yli väyrysläisyyden, kepulaisuuden, turtiaisuuden ja erittäin älykäs yksilö. Näitä kaiken läpi todella hyvin. Respect Aragoni. Tuo sinun Kiinan muuri vertaus on todella hyvä..
- Anonyymi
Jyrkkä ei kaikelle!
- Anonyymi
Aragoni kirjoitti:
Jeeeee !
Kaikelle :-)Respect bro!
- Anonyymi
Anarkistit vastustaa kaikkea hyvää.
Nyky kommunisteja.
https://crop.kaleva.fi/QQxFud-pRahHJIwQSZVuuaz5xsI=/smart/https://lorien-media-prod.s3.amazonaws.com/images/archive/cartoons/2271983/2022.04.19.12.43.55/4298_15-02-21.jpg- Anonyymi
Huomaatko omaa kommunismiasi? Kaikki, mikä on peräisin kansakouluajoiltasi on vain sitä hyvää.
https://pbs.twimg.com/media/ERw0gnFXYAAzrEA.jpg
- Anonyymi
Ei suinkaan, me vastustamme tyhmyyttä.. Mutta tämä on liian vaikea asia sinun ymmärtää..
- Anonyymi
Juurikin näin!
- Anonyymi
Aloittaja on jonkin "pikkusiskon " tasolla. Lapsellinen anarkisti.
Anarkisti mukamas kun ei muuta osaa.Olen selkä.
Ellan lutuna, hienoa, että sinäkin sait äänesi kuuluville. Menestystä valitsemallasi tiellä, aaltopahvi :-)- Anonyymi
Aragoni kirjoitti:
Olen selkä.
Ellan lutuna, hienoa, että sinäkin sait äänesi kuuluville. Menestystä valitsemallasi tiellä, aaltopahvi :-)Todella kauniisti ilmaisit asian rajallisesti ymmärtävälle. Suorastaan taiteellisen upea vastaus. Fluting on pakkauksessa aaltopahvin sivuille laitettava tasainen pinta, esim Savon Sellu on suurtuottaja sille. Aikoinaan Saksassa töissä tuli hyvinkin tutuksi, myös aaltopahvi.
Anonyymi kirjoitti:
Todella kauniisti ilmaisit asian rajallisesti ymmärtävälle. Suorastaan taiteellisen upea vastaus. Fluting on pakkauksessa aaltopahvin sivuille laitettava tasainen pinta, esim Savon Sellu on suurtuottaja sille. Aikoinaan Saksassa töissä tuli hyvinkin tutuksi, myös aaltopahvi.
Ystävällisesti kiittää hän, nam :-)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1823605
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten5122831Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!381624Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?1011399- 501290
Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?221271Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3381147Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti511138Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1251078Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.391013