Vastustan !

- ihan kaikkea

Mutta miksi aina kaikki muut on väärässä, miksen minä koskaan ?

Minua on myös aina sorrettu. Jo alakoulussa pikkusisko sai hammasraudat ja silmälasit, minä en saanut edes niitä.

Ai niin, koska Sipilä

14

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet siis Väyrynen, tai pääsit samalle tasolle. Myös ZZ aisa voisit olla, muuta liian fiksu sille tasolle.

• Enkä... tai no, kun tarkemmin ajattelee... enkä ole. Vastustan väitettä, ihan periaatteesta vastustan. Opin sen, siis vastustamisen, jo aikoinani moninaisten yhdistysten johtokunnan kokouksissa. Jos joskus olisin samaa mieltä jostain asiasta, vaikenisin kuni Kiinan muuri, muuten menisi puistouskottavuus, vai oliko se katu- ...

• Anonyymi
        Aragoni kirjoitti:

Enkä... tai no, kun tarkemmin ajattelee... enkä ole. Vastustan väitettä, ihan periaatteesta vastustan. Opin sen, siis vastustamisen, jo aikoinani moninaisten yhdistysten johtokunnan kokouksissa. Jos joskus olisin samaa mieltä jostain asiasta, vaikenisin kuni Kiinan muuri, muuten menisi puistouskottavuus, vai oliko se katu- ...

Nyt on pakko myöntää, olet paljon yli väyrysläisyyden, kepulaisuuden, turtiaisuuden ja erittäin älykäs yksilö. Näitä kaiken läpi todella hyvin. Respect Aragoni. Tuo sinun Kiinan muuri vertaus on todella hyvä..

• Anonyymi

Jyrkkä ei kaikelle!

• Jeeeee !
        Kaikelle :-)

• Anonyymi
        Aragoni kirjoitti:

Jeeeee !
        Kaikelle :-)

Respect bro!

• Anonyymi

• Anonyymi

Ei suinkaan, me vastustamme tyhmyyttä.. Mutta tämä on liian vaikea asia sinun ymmärtää..

• Anonyymi

Juurikin näin!

• Anonyymi

Aloittaja on jonkin "pikkusiskon " tasolla. Lapsellinen anarkisti.
      Anarkisti mukamas kun ei muuta osaa.

• Olen selkä.

Ellan lutuna, hienoa, että sinäkin sait äänesi kuuluville. Menestystä valitsemallasi tiellä, aaltopahvi :-)

• Anonyymi
        Aragoni kirjoitti:

Olen selkä.

Ellan lutuna, hienoa, että sinäkin sait äänesi kuuluville. Menestystä valitsemallasi tiellä, aaltopahvi :-)

Todella kauniisti ilmaisit asian rajallisesti ymmärtävälle. Suorastaan taiteellisen upea vastaus. Fluting on pakkauksessa aaltopahvin sivuille laitettava tasainen pinta, esim Savon Sellu on suurtuottaja sille. Aikoinaan Saksassa töissä tuli hyvinkin tutuksi, myös aaltopahvi.

• Anonyymi kirjoitti:

Todella kauniisti ilmaisit asian rajallisesti ymmärtävälle. Suorastaan taiteellisen upea vastaus. Fluting on pakkauksessa aaltopahvin sivuille laitettava tasainen pinta, esim Savon Sellu on suurtuottaja sille. Aikoinaan Saksassa töissä tuli hyvinkin tutuksi, myös aaltopahvi.

Ystävällisesti kiittää hän, nam :-)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4342
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      50
      2787
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2491
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2268
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1957
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1945
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      212
      1644
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79