Homoparit seurakunnassa?

Anonyymi

On käyty paljon keskustelua homoudesta.Pridestä.homojen vihkimisistä seurakunnissa.etc.
Kysymys kuuluukin.missä on se seurakunta..oli sitten vapaidensuuntien tai luterilaisten kirkkojen näkemys ja kanta.voidaanko parisuhteessa olevat homopariskunnat ottaa seurakunnan jäseniksi.vedoten Jumalan armoon ja avarakatseisuuteen.
Olin aikoinani sielunhoidossa Vapaakirkossa .seurustelin miehen kanssa olimme ns.homopari.
Valitin surkeuttani..koska tunsin sielussani ja raamatun valossa olevani kadotettu jo Paavalin kirjeen roomalaisille perusteella.ellen tee parannusta ja luovu tuosta synnistä että seurustelen samaa sukupuolta olevan kanssa..
Minulle sanottiin.etteivät he voi antaa synninpäästöä.ellen luovu tuosta suhteesta.
Eli minun piti tehdä parannus ja aloittaa elämäni sinkkuna..silloin seurakunta ottaisi minut vastaan rakkaana veljenä.
Sielunhoitaja sanoi.että olisi parempi etten liioin kaijuttaisi tao kertoisi olevani homoseksuaalinen.ihan itseni parhaaksi..ja toki ymmärsin ettei minun tarvitse esitellä itseäni homona vaan ihmisenä.
Mutta kaikenkaikkiaan..jos homoseksuaalinen ihminen ei ns.eheydy ja muutu heteroksi niin miten hän voi olla seurakunnassa. KOKO AJAN KAAPISSA.
Paavali kirjoitti..Eivät varkaat.hourintekijät.pelkurit.miestenkanssa makaavat miehityksen etc.peri Jumalan valtakuntaa..
Opetuslapset kysyivät Paavalilta..saammeko sitten tehdä syntiä..jos Armo on peittää kaiken ja ihminen pelastuu yksin armosta.???
Paavali vastasi..suorastaan parantaen.Ei suinkaan.
Halpa Armo..
Kuka pelastuu. ?..jos oikea kätesi viettelee sinua .leikkaa se irti.
Jos silmäsi viettelee sinua.repäise se irti..parempi on silmäpuolena mennä taivasten valtakuntaan etc.
Kuka tuohon kykenee ..ei kukaan. ???
Loppukaneettina kysynkin..onko koskaan mahdollista .että seurakunnat tulevat ottamaan homoseksuaalit vertaisinaan syntisinä.?
Mutta koska kristityt haluat ja ottavat mm.paavalin kirjoitukset totuutena niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin luopua synnillisestä käyttäytymisestään ja tehdä parannus..
Jumala siinä kaikki Häntä etsiviä himoja auttakoon ja runsaasti siunatkoon herätyksen Seksuaalivähemmistöjen keskuudessa.

1

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe