Ei riitä ymmärrys

Anonyymi

Kerroin muistisairaalle isälleni viikon alussa että mieheni veli sairastunut koronaan. Nyt sitten sitä myöten myös mieheni ja itselläni myös oireita. Testin teen tänään. Mutta siis isäni kyseli kovin että mikä se sellainen korona on. Huoh kyllä osaa suututtaa. Niin paljon kun on uutisoitu niin hän ei muista enää sitäkään. Itse kuulun riskiryhmään, 3 rokotetta saanut mutta isäni ei ensimmäistäkään. Ja mitä kipeämpi olen niin sitä enemmän isä pyytää auttamaan. Uskomatonta mutta totta. Kaiken lisäksi isäni ei huolehdi esimerkiksi käsien pesusta vessakäynnin jälkeen, joten jos saa vaikka nyt tuon koronan niin oma on ongelmansa.

7

131

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistisairaus on sairaus! Ei se, että unohdin avaimet kotiin!

• Anonyymi

Toivottavasti koko kirjoitus on vain huono vitsi.

Ellei ole, täytyy jälleen kerran todeta, ettei taida ihmisten itsekkyydellä ja yksinkertaisuudella olla mitään rajaa.

• Anonyymi

Hyvä että aloittaja ymmärtää edes sen, ettei se oma ymmärrys riitä.

• Anonyymi

Aloittajalla kuuluu olevan isompi ongelma kuin muistisairaalla isällään. - Nm. Käsityskyky

• Anonyymi

Aloittajalla taitaa mennä puurot ja vellit sekaisin. Ei isäsi piruuttaan käyttäydy tuolla tavalla, sairaus vie miestä.

• Anonyymi

Aloittajalle:

Eiköhän kaikille tullut selväksi, että ymmärryksessäsi on pahoja puutteita. Niitä ei näin keskustelupalstalla pystytä korjaamaan, joten toivon sinulle vain tsemppiä elämääsi tuolla käsityskyvyllä.

Yritä edes tämä ymmärtää; jos menet hoitamaan sairasta isääsi koronalle altistuneena ja oireisena ja isääsi koronan tartutat niin kyllä, se on hänen oma ongelmansa. Mutta SINÄ olet sen ongelman aiheuttaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2075
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      330
      1274
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      91
      1166
    4. 149
      1055
    5. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      928
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      67
      919
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      859
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      797
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      23
      796
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      759
    Aihe