🥰💍❤ vaikkapa häät, niin pitäisi pukeutua pitkähihaiseen leninkiin. Käsivarret ovat ihan verillä. Miksiköhän kaikkein herkullisin puutarhamarja on kauheiden piikkien takana. Keräsin puoli ämpärillistä punaisia karviaisia ja puoli litraa keltaisia. Lisäksi kupillinen mustaherukoita.
Harvoin marjoja keräillessä tulee hiki, mutta nyt 28 asteen helteessä oli kyllä kuuma vaikka oli vähän vaatetta päällä. Naapuri ajeli isolla traktorillaan ohi ja morjestaessaan naureskeli niin leveästi, että aloin miettimään olinko jotenkin hassusti tuolla pensaissa pyörimässä😄
Nyt jos olisi joku edustustilaisuus edessä
7
56
Vastaukset
- Anonyymi
Olithan sää aikas näky siellä pöllytellessä pensaiden alla kun tosiaan ajoin traktoorilla ohi. Onkos ne keltaiset herukoita? Niissä on olevinaa kaikkein kovimmat siemenet. Itse keräsin illalla äkkiseltään, vielä kerran runsaan litran mutsikoita. Teenko sitten piirakan näin kakslahkeisena vai sovitanko täyteen pakastimeen, tiedä sit.
- Anonyymi
Jaa karviaismarjoja? Karviaisia kun lukee karvista. :D
- Anonyymi
Ajelin taas traktoorilla ohi mutta fröökynää ei näkyny missään. Tairan olla pihkassa.
- Anonyymi
Ei taija olla edustustilaisuus ihan nurkan takana
Relax Tämä oikea traktorimies on vuokrannut mun pellon ja hoitaa tieosuuskunnan asioita, Ei meillä sen kummempaa suhdetta ole!
Anonyymi kirjoitti:
Ei taija olla edustustilaisuus ihan nurkan takana
RelaxMistäs sitä koskaan rietää. Munkin sukulaistytöllä on avosuhdelapsi ja toinen meni just kihloihin. X apella hautajaiset.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä322871- 1722255
- 612212
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331968Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411326Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221313- 131298
- 101194
- 111174
- 221171