Nyt jos olisi joku edustustilaisuus edessä

🥰💍❤ vaikkapa häät, niin pitäisi pukeutua pitkähihaiseen leninkiin. Käsivarret ovat ihan verillä. Miksiköhän kaikkein herkullisin puutarhamarja on kauheiden piikkien takana. Keräsin puoli ämpärillistä punaisia karviaisia ja puoli litraa keltaisia. Lisäksi kupillinen mustaherukoita.

Harvoin marjoja keräillessä tulee hiki, mutta nyt 28 asteen helteessä oli kyllä kuuma vaikka oli vähän vaatetta päällä. Naapuri ajeli isolla traktorillaan ohi ja morjestaessaan naureskeli niin leveästi, että aloin miettimään olinko jotenkin hassusti tuolla pensaissa pyörimässä😄

6

81

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olithan sää aikas näky siellä pöllytellessä pensaiden alla kun tosiaan ajoin traktoorilla ohi. Onkos ne keltaiset herukoita? Niissä on olevinaa kaikkein kovimmat siemenet. Itse keräsin illalla äkkiseltään, vielä kerran runsaan litran mutsikoita. Teenko sitten piirakan näin kakslahkeisena vai sovitanko täyteen pakastimeen, tiedä sit.

• Anonyymi

Jaa karviaismarjoja? Karviaisia kun lukee karvista. :D

• Anonyymi

Ajelin taas traktoorilla ohi mutta fröökynää ei näkyny missään. Tairan olla pihkassa.

• Anonyymi

Ei taija olla edustustilaisuus ihan nurkan takana

Relax

• Tämä oikea traktorimies on vuokrannut mun pellon ja hoitaa tieosuuskunnan asioita, Ei meillä sen kummempaa suhdetta ole!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei taija olla edustustilaisuus ihan nurkan takana

Relax

Mistäs sitä koskaan rietää. Munkin sukulaistytöllä on avosuhdelapsi ja toinen meni just kihloihin. X apella hautajaiset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      856
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      625
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      149
      591
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    10. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      57
      556
    Aihe