Kun osaa näistä alootuksista ja jutun aiheista lukee nii kyllä miettimään pistää miten voi ollakkaa nii katkeraa väkiä.
Toinen toistaa ilkiempiä alotuksia ja p..kaa puhutaan jos jostaki ja joistaki.
Kyllä edelleen olen sitä mieltä että tunnistautuminen pankki tunnuksilla ja omalla nimellä esiintyminen näillä"hyvien ihmisten"palstoilla ainut keino sivistää ja katkaista kielistä terävin kärki.
Facen puskissakin voi valeprofiililla saada pahaa jälkeä aikaan.
Kummallista ilkeyttä
12
940
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Voi hymistelläån kaikki yhdessä maailman pahuutta
- Anonyymi
Eipä taida toteutua ilkeitä ihmisiä piisaa mailman tappiin ei ne pankkitunnuksella lopu siirtyvät vain uusille areenoille.
- Anonyymi
Olis helpompi saada vastuuseen puheistaan kun olis henkilöt omilla naamoillaan ilkeyksiensä takana.
- Anonyymi
On niin ihanaa olla ilkeä!
- Anonyymi
Se on ihanaa varsinkin jollekin idiootille sanoa jotta mikä luulet olevasi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihanaa varsinkin jollekin idiootille sanoa jotta mikä luulet olevasi..
Se kirjoittelun laatu määrittää hyvinpitkälti ihmisen älykkyys osamäärään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kirjoittelun laatu määrittää hyvinpitkälti ihmisen älykkyys osamäärään.
Voi olla nokkelasti ja nerokkaasti vittumainen
Joskus täälläkin osataan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla nokkelasti ja nerokkaasti vittumainen
Joskus täälläkin osataanTotta tuokin. Mutta semmonen perättömien juttujen levittely tai ihmisten yksityis asioiden jauhaminen ei todellakaan oo hyvä juttu
Kateushan se yleensä on se pahin innoottaja
- Anonyymi
Katkerat ex.ät kirjottelee kateellisena pask..a varsinki jos ex on löynny uuden ja paaaljo paremman nii johan on juttua.
- Anonyymi
Mitä se enää hyödyttää sillon kirjoittaa. Kumma järjen juoksu joillain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se enää hyödyttää sillon kirjoittaa. Kumma järjen juoksu joillain.
Kateus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742