Putin: Venäjä on valmis aseistamaan liittolaisiaan

Anonyymi

Putin: Venäjä on valmis aseistamaan liittolaisiaan
Venäjän presidentti Vladimir Putin sanoi maanantaina, että Venäjä arvostaa suhteitaan Latinalaisen Amerikan, Aasian ja Afrikan maihin ja että maa on valmis tarjoamaan nykyaikaisia aseita liittolaisilleen. Asiasta kertoo uutistoimisto Reuters.

Putin puhui Army-2022-asefoorumin avajaisissa lähellä Moskovaa. Hän sanoi Venäjän olevan valmis tarjoamaan liittolaisilleen laajasti erilaisia nykyaikaisia aseita, kuten käsiaseita, panssariajoneuvoja, ilmatorjuntatykistöä ja miehittämättömiä ilma-aluksia.

Putinin mukaan lähes kaikkia aseita on käytetty taisteluoperaatioissa enemmän kuin kerran.

Eli Venäjän suuri asenäyttely rusarmyexpo 2022
Perinteisesti kaikenlaista lelua tarjolla SU-57 lähtien.
Mikään ei kuitenkaan pelaa mutta odottakaa muutama vuosi on vakiovastaus.

https://www.youtube.com/watch?v=GsL_vPxQUMA

12

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Stalinin ajan tappovälineet ovat edelleen venäläisille uusinta tekniikkaa.
      Tehcnik sanos rüssä kun saranan näki.

    • Anonyymi

      Millä se r.....ä niitä aseistaa? kaikesta on pulaa ja osa makaa Ukrainan pelloilla tuhottuna

      • Anonyymi

        Miksi asian pitäisi edes suomalaisia kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi asian pitäisi edes suomalaisia kiinnostaa.

        näyttely kappaleet ei kelpaa r.....n paskat on hiilenä pitkin Ukrainan aroka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi asian pitäisi edes suomalaisia kiinnostaa.

        Siks, että moiselle lapselliselle pullistelulle, SAA NAURAA, selkä kekassa. :-)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Millä r......ä aseistaa ketään. suurin osa on palanut Ukrainan aroille

    • Anonyymi

      Taitaa kehitysmaiden ainoat kestosuosikit pysyä myyntitilastojen kärjessä, eli AK-47 ja RPG-7.
      Muihin ei ole varaa ja kyllä heimopäällikötkin Ukrainan sotauutisia seuraavat ja venäläisten aseiden todellinen suorituskyky on hyvin tiedossa.

    • Vai lupaa Putler uutta aseteknologiaa ystävilleen.
      Onkohan Putlerin ajatushautomo jo saanut sen kuuluisan venäläisen perseensuristimen surisemaan ja mahtumaan kun uutta teknologiaa lupaa.
      Tavallaan sääli kun Putlerin oman armeijan varustuskin on neuvostoliiton peruja ja nyt lupaa uutta rautaa jos joku rupeaa liittolaiseksi.
      Toisaalta onhan Pohjois-Koreakin jo lähettänyt ohjuksia korkealle ja kauas joten tuskin heitä tuo AK-47 ja RPG-7 teknologia kiinnostaa.

    • Ainakaan Intialle Venäjä ei enää pysty myymään moderneja aseita, kun inkkarit ostavat ne vastedes Ranskasta.

    • Anonyymi

      Tyhmät käyttää venäläisiä aseita ja käy kauppaa Venäjän kanssa.

    • Anonyymi

      Venäjän modernin asevalmistuksen ainainen dilemma:

      Kun se viimein valmistuu eli toimii niin se onkin jo vanha romu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe