Ennen on tehty niin että oli vehje mikä tahansa, otettiin tulppa irti, hattu kiinni ja tulppa moottoriin tai muuhun metalliin kiinni ja vetäistiin narusta.
Nyt kipinää ei tule. Luulin että oli tulpassa vika ja hain uuden tulpan, Ei kipinää edelleenkään. Vika olikin muualla kuin kipinässä ja nyt saha toimii. Mutta kipinää ei tule edelleenkään kokeilemalla. Onko nuo uudet vehkeet jotenkin eristetty ettei kipinää saa?
Miten moottorisahasta katsotaan kipinä?
12
357
Vastaukset
- Anonyymi
Ja ett sitten vaan koittanut pysäytys päällä jolloin ei kipinää tuu.
- Anonyymi
En kokeillut.
- Anonyymi
Uusissa sahoissa on piilokipinä ja ikänäkösalaus. Näkyy vain pimeässä ja pokat naamalla.
- Anonyymi
Näöntarkastus oli juuri. Ihmetteli että miten voi olla täydellinen näkö vieläkin. Yhtä hyvä kuin armeijassa jolloin todettiin että "lentäjän näkö".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näöntarkastus oli juuri. Ihmetteli että miten voi olla täydellinen näkö vieläkin. Yhtä hyvä kuin armeijassa jolloin todettiin että "lentäjän näkö".
No sittenhän vika on lentäjän päässä. Kipinä näkyy mutta aivot ei käsitä
- Anonyymi
Ruuvaa toinen tulppa kiinni mutta älä kytke siihen tulpanhattua. Kytke tulpanhattu irtotulppaan ja vie se tulpan kanta siihen kiinnitettyn tulppaan.
- Anonyymi
Minkähän ihmeen takia noin pitäisi tehdä -jos tuon oikein ymmärttää niin silloin on 2 tulppaa eli kipinäväliä sarjassa ja ei välttämättä senkään takia kipinää enää näy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkähän ihmeen takia noin pitäisi tehdä -jos tuon oikein ymmärttää niin silloin on 2 tulppaa eli kipinäväliä sarjassa ja ei välttämättä senkään takia kipinää enää näy.
Koskahan tulee seuraava aloitus sarjoitetuista tulpista?
- Anonyymi
Kannattaa ostaa tulpat samasta sarjanumerosatsista kuten tietokoneen muistikammatkin toimii varmemmin.
Mitä nyt itse pähkäillyt kun kaveri aukas mun sahan tulpan että mustaa mönjään sisällä oli ja haisi kun joku kaatis!
No kaveri sano että valosan aikaan ei näkyny kipinää niin parempi pimeellä tarkistaa että onko kipinä sielä.
Voiko kone toimia ollenkaan tai huonosti jos ei näy kipinä?- Anonyymi
Ellei kipinää näy sitä ei ole tai sitä ei näy. Ellei ole ei toimi. Ellei näy voi olla että toimii.
- Anonyymi
Tulpista ja sytytyksestä sen verran että tukkeutunut äänenvaimentimen ulostulo aiheuttaa tulpan hajoamisia. Turha vaihtaa osia
Useamman sahan ostanut toisilta jossa näin.
Joissakin on vaimentimissa esim 3-4mm reikiä useampia jotka muurautuvat jos sahataan osakaasulla ja pieniä pätkiä.- Anonyymi
Kannattaa myös katsoa onko bensiininsuodatin tukkeutunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059