Tupakointi on vaarallista myös sodassa

Venäjän virallinen totuushan on se, että Krimin lentotukikohdan räjähdykset johtuivat venäläisten sotilaiden huolimattomasta tupakoinnista.
Taas on tainnut mahorkka savuta jossain:
Venäläis­mediat tänään aamulla:
Krimillä voimakas räjähdys ammus­varastolla, muunto­asema syttyi tuleen

Missään nimessä Ukrainan sotilaat tai partisaanit eivät ole olleet asialla kun Krim on osa pyhää venäjää.

17

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On se vaan vaarallista tuo venäläisten tupakointi.

• Anonyymi

Mahorkka-askeihin pitäisi laittaa varoitukseksi kuva silpoutuneista vanjoista!

• Anonyymi

Pystyisitkö keskustelemaan itsesi kanssa ilman suomi 24?

Säästyttäs turhilta alotuksilta. Kiitos, jos onnistuu.

• Anonyymi

Onko ne olleet myöskin humalassa,?

• Venäläissotilaiden tupakointi kriittisten paikkojen vartioinnissa näemmä jatkuu. Tärkeissä paikoissa poksahtelee ja venäjän virallisissa uutisissa kerrotaan taas tulipaloista.
      On se kumma kun tuota sotilaiden tupakointia ei saada kuriin!

• Anonyymi

Purutupakka eli mälli on paloturvallisempi. Tervellisintä on täysin nikotiiniton elämä.

• Anonyymi

Sotapropakandaa, jota levitetäään Yhdysvaltojen, Britanian ja Ukrainan suunnasta. Totuus jää varjoon.
      Tarinat muuttuu kertojan mukaan. Kuin rikkinäinwn puhelin.... Suomen mediassa pelkkiä uskomuksua, olettamuksia, joita satuilee joku "asiantuntija" viitan takaa. Hän olettaa/ arvailee, ja se uutisoidaan kansalle totena.
      Ottakaa asioista selkoa. Osa uutisista suoraa kopsattu Yhdysvallat/ Britit, osa asiantuntijan mustatuntuu höpinää.

• Anonyymi

Juurikas näin. Onhan sanomattakin selvää, että venäjän armeijan heikkoudet ovat marginaalisia, kuten hieman väljä tupakointikuri... :-D

Siitä propagandasta: mieluummin kuuntelen länsimaisen ammattisotilaan "uskomuksia, olettamuksia", kuin näitä mv-uutisten asiantuntijoita, eli hassuja random lippalakkijamppoja, jotka jutustelevat keittiössään ja kertovat vankkana totuutena, miten venäjän voitto on selvä ja Ukrainan rintama romahtaa nyt heti välittömästi. Heidän "meriittinsä" on ilmeisesti se, että he a) puhuvat englantia ymmärrettävästi b)tukevat venäjää c) tukevat venäjää ja d) tukevat venäjää aina jatkossakin, lienevät koukussa.

• Anonyymi

Mitä viittamiehelle kuuluu vai pitäisikö kutsua mekkomieheksi.

• Anonyymi

Lähettäkää venäläisille lisää ja parempaa tupakkaa.

• Anonyymi

Tupakointi tappaa

• Anonyymi

Aikoinaan (1977-1978) varusmiespalveluksessa ilmavoimissa, olin vartiossa ja oli pimeä syksyinen yö, vettä satoi. Hakeuduin sateen suojaan ulkona seisseen hävityskoneen (MIG 21 bis) siiven alle. Hävityskone oli aseistettu koska se lähtisi ensimmäisenä kun hälytys tulisi, eli siipien alla oli minun lisäkseni myös ohjuksia. Meinasimpa siinä vaihtoa odotellessa panna tupakaksi mutta onneksi nenääni tuli vahva kerosiinin haju joten en polttanut tupakkia.
      Siihen mennessä olin jo varusmiespalveluksen aikana päässyt jo Savon Sanomien etusivulle ja jos olisin tupakin sytyttänyt niin olisin varmaan päässyt isompienkin lehtien palstoille.

• Anonyymi

Ja hyvässä lykyssä olisi ollut välitön ylennys... tai ainakin lähtö yläviistoon.

• Nyt on sitten Putler reagoinut tähän huonosti hoidettuun tupakkavalistukseen:

"RIA: Venäjä nimesi uuden komentajan Mustanmeren laivastolle Krimin räjähdysten jälkeen"

Eiköhän uusi komentaja saa nuo mahorkat sammumaan jottei Krimille enempää näitä tulipaloja syttyisi.

• Anonyymi

Taitavat venäläiset taistelijat räjäytellä itse noita ammusvarastoja ja aseitaan ettei tarvitsi lähteä hyökkäämään ja kuolemaan? Ainakin Venäjän ilmoitusten mukaan kyseessä ei ole Ukrainan hyökkäykset vaan vahingot ja attentaatit.

• Anonyymi

Paljon mahdollista. Sodan vastustajia venäjälläkin on paljon muttei uskalla suutaan aukaista niin sitten vaan kovat piippuun.

• Anonyymi

Enemmän saisivat polttaa. Jospa Amer-tupakka lähettäisi veljesapuna muutaman rekkakuorman ???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      147
      7019
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5916
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5096
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      47
      4654
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4028
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      67
      3208
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3140
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2852
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      45
      2420
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2313
    Aihe