Kuinka moni teistä uskaltaa tunnustaa olevansa persu?

Anonyymi

Itse en uskalla kertoa työpaikalla tai edes läheisilleni ajatuksistani, koska pelkään leimautumista rasistiksi ja ahdasmieliseksi ihmisvihaajaksi ja suomalaisvastaiseksi... Kuinka moni teistä uskaltaa tulla kaapista ulos?

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Omalla paikkakunnalla ps kannatus on luokkaa abouttia 30 prosssaa

      • Anonyymi

        Suomen surkein paikkakunta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen surkein paikkakunta?

        Ei Suomen, Venäjän.


      • Anonyymi

        No, uskallatko tunnustaa olevasi Persu?


    • Anonyymi

      Olen aina tuonnut esille että äänestän PS. No proplem noin 80% duunifrendeistä samoin. Rajalla on näin. Viherkommareitä ei oo eikä kokomuslaisia. Demareita,rkp löytyy lisäxi.... eikä yhtään .... Niitä... You know... pimentoon vikaisia

      • Anonyymi

        Pikmentti piti olla vikaisia


      • Anonyymi

        Siis Kihniön rajalla Korpikylässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Kihniön rajalla Korpikylässä.

        Eikös se ole Kihniössä yli nelkyt prossaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikmentti piti olla vikaisia

        Kirjoitusvirhe tekee persun kirjoituksesta aina uskottavamman. Siitä heti tietää, ettei kyseessä ole mikään akateemisesti koulutettu vihervassari tai joku muu humanisti eli aseistakieltäytynyt kielitieteilijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ole Kihniössä yli nelkyt prossaa

        Eli koko persuehdokkaan suku, keskenään naimisissa olevat serkut mukaan laskettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli koko persuehdokkaan suku, keskenään naimisissa olevat serkut mukaan laskettuna.

        Pigmenttivika on kyllä lievempi kuin korvien välissä oleva vika, sehän vaikuttaa koko ajatteluun!


    • Anonyymi

      Joo olen suht avoin perussuomalainen ja kerron se jos joku kysyy tai keskustelua politiikasta syntyy. Ehkä syntyy eniten vaalien alla? Muistan kun pari vuotta sitten kerran yhdelle työkaverille vähän kuiskaten kerroin äänestäväni PS:ssää, hän kuiskasi tekevänsä samoin, mutta kertoi ettei halua tehdä asiasta isoa haloota koska työpaikan vihervasemmistolaiset ovat niin fanaattisia.

      • Anonyymi

        Korjaan, piti kirjoittamani fantastisia, ei fanaattisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan, piti kirjoittamani fantastisia, ei fanaattisia.

        Takuulla fanaattisia, sellaisia Trump/Marin kulttitasolla olevia.


    • Anonyymi

      Persuus on vähän kuin miesten välisistä leikeistä saatu AIDS, kumpaakaan ei hevin tunnusteta naapurustossa eikä työporukoissa.

      • Anonyymi

        Tynkkynen ja Hankamäki suosittuja persu-ukkojen keskuudessa?


      • Anonyymi

        Kyllä tautijutut on enemmänkin vihervassareiden heiniä.


    • Anonyymi

      Olin aiemmin huoleton maailmanlapsi, kunnes uskovainen perussuomalainen veli ohjasi minut ainoalle oikealle polulle, ja nyt olenkin harras perussuomalainen.

      • Anonyymi

        Ja sen jälkeen meno onkin ollut kuin helluntailaisten herätysjuhlilla?


      • Anonyymi

        Sinä siis kuljet kahta tietä onneen. Toista maalliseen, toista taivaalliseen onneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis kuljet kahta tietä onneen. Toista maalliseen, toista taivaalliseen onneen.

        Toisin on sinun, vihreän. Joudut omin käsin onneasi tavoittelemaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisin on sinun, vihreän. Joudut omin käsin onneasi tavoittelemaan...

        Sellasita normaalin duunarit tai yrittäjän elämä on.Työtä omin käsin ja sen tuotolla on elettävä.

        Ei ole hillotolppia, kätkettyjä ryöstösaaliita eikä veroparatiisitilejä kuten persuiilla.


    • Anonyymi

      Tottakai uskalla, jos kertoisin olevani demari=olisin kommari, jos kertoisin olevani vihreä=tulisi käkättimeen.

    • Anonyymi

      valkoinen tukka pienenä riittää todistamaan pohjoismaalaisuuteni 🙂

    • Anonyymi

      Ihmeellistä, minä en tunne ketään, joka ilkeäsi tunnustaa olevansa persu? Onko minulla vain tavallista parempi tuuri vai mistä se johtuu?

      • Anonyymi

        Jokainen persu tietää sisimmässään, että ei ole rikos olla persu, mutta onhan se kuitenkin suuri häpeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen persu tietää sisimmässään, että ei ole rikos olla persu, mutta onhan se kuitenkin suuri häpeä.

        Ei ole rikos olla persu, mutta persu on todennäköisemmin rikollinen kuin minkään muun puolueen kannattaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen persu tietää sisimmässään, että ei ole rikos olla persu, mutta onhan se kuitenkin suuri häpeä.

        Kaksi on asiaa, joita minä en tunnusta.

        Toinen on se, että minä olen persu ja toinen on se, että minä olen tehnyt useammankin rikoksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen persu tietää sisimmässään, että ei ole rikos olla persu, mutta onhan se kuitenkin suuri häpeä.

        Häpeä on vihervassareille tuntematon asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole rikos olla persu, mutta persu on todennäköisemmin rikollinen kuin minkään muun puolueen kannattaja.

        No...sasu ja lahdesmäki


    • Persujen pitää nyt vain uskaltaa ihan avoimesti tunnustaa kannattavansa puoluetta, joka vaatii Suomen valtiota kantamaan vastuuta ensisijaisesti omista kansalaisistaan. Suomen itsenäisyyttä on puolustettu asein rintamalla kuolemanpelosta huolimatta. Kyllä myös maan sisäissä kiistoissa pitää uskaltaa puolustaa maan oikeuttä määrätä omista asioistaan, aitoa demokratiaa ja toimivaa yhteiskuntaa. Vastustajien taktiikka on ollut PS:n äärittäminen ja eristäminen puolueena ja sen kannattajien leimaaminen ja häpäiseminen. Sen kyllä kestää jos päättää, että sen kestää.

      • Anonyymi

        Persut vaatoivat Suomea takaisin aikaan, jolloin lupa juhlimiseen piti saada kremlistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut vaatoivat Suomea takaisin aikaan, jolloin lupa juhlimiseen piti saada kremlistä?

        Voi sinua raukkaa . . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua raukkaa . . . .

        Suomi takaisin Kekkosen aikaan?
        Kekkonen jos joku "biletti" rankasti ja jopa julkisesti. Myös venäläisten (silloinen Neuvostoliitto) johtajien kanssa. Asiaa ei uskaltanut paheksua juuri kukaan. Ajat ovat muuttuneet ja persujen tekopysyys haisee taas taivaaseen asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi takaisin Kekkosen aikaan?
        Kekkonen jos joku "biletti" rankasti ja jopa julkisesti. Myös venäläisten (silloinen Neuvostoliitto) johtajien kanssa. Asiaa ei uskaltanut paheksua juuri kukaan. Ajat ovat muuttuneet ja persujen tekopysyys haisee taas taivaaseen asti.

        Niin, ja koska Kekkonen niin Sannakin voi . . . .

        Voi sinua raukkaa . . .


    • Anonyymi

      Kokoomuksesta luovun ja äänestän persuja seuraavaksi.
      Kiitos sinun!

    • Anonyymi

      "Itse en uskalla kertoa työpaikalla tai edes läheisilleni ajatuksistani, koska pelkään leimautumista rasistiksi ja ahdasmieliseksi ihmisvihaajaksi ja suomalaisvastaiseksi."

      Rohkeasti vaan tuot ajatuksesi esiin. Muutama rasistinen vitsi kahvipöydässä, seksistisiä puheita naispuolisille työkavereilla ja oikein kunnon sikakänni pikkujouluissa. Älä piilottele persuuttasi vaan tee siitä elämäsi voimavara.

      • Anonyymi

        Tunnustaa olevansa persu ja onanointi, kumpaakaan ei kehtaa tehdä julkisesti.


    • Anonyymi

      Kyllä kaikken pahinta kuitenkin on, että ei voi avoimesti tukea Venäjän hyökkäystä Ukrainaan. Kun kerrankin vihervassareita ja niiden suvakkipresidenttiä kurmuutetaan. Tulee patoumia kun todellisia tunteitaan voi ilmaista vain yksin kotona RT:tä VPN:n kautta katsoessaan.

      • Anonyymi

        Tahdotko joutua bilekuviin persujen kanssa. Se onnituu. Mene persujen vaaliteltalle. Olet "yllättäen" persujen mannekiini. Kuva puhuu enemmän kuin tuhat sanaa.


    • Anonyymi

      Lohdutuksesi voin sanoa, että persuudesta voi eheytyä. Se ei välttämättä ole helppoa, mutta mahdollista nyt kuitenkin.

      • Anonyymi

        Eheyttämistä suoritetaan samassa temppelissä jossa eheytetään homoseksuaaleja.


      • Anonyymi

        Aika pitkästyttäviä ja mielikuvituksettomia nämä kopiosi.


      • Anonyymi

        Ääni persuille on ääni putinille. Persuteltoille menijät valokuvataan ja heistä tulee persujen/putinin poliittisia mannekiineja. Haluatko kuulua joukkoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääni persuille on ääni putinille. Persuteltoille menijät valokuvataan ja heistä tulee persujen/putinin poliittisia mannekiineja. Haluatko kuulua joukkoon?

        Persuilu on synonyymi venäjämielisyydelle.


    • Anonyymi

      Viime eduskuntavaaleissa oli 0,5 miljoonaan persua, fiksummin sanottuna Perussuomalaisia äänestäneitä.
      Vihervasemmiston kulttuurimafia on taitava leimaamaan perussuomalaisia ties millä termeillä. Pelkäävät hirveästi menettävänsä avustuksiaan. Me veronmaksajat olemme tämän vihervasemmiston suurin työnantaja verovaroillamme.
      Toivottavasti seuraavalla vaalikaudella harvennetaan tätä Kallion tyhjäntoimittajaporukkaa.

      • Anonyymi

        Kunta- ja aluevaaleissa jo lähes puolet persujen äänestäjistä olivat kadonneet. Eivät hyväksyneet purrapersujen venäjämielisyyttä?


    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1812
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1245
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      261
      935
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe