Sanna Marin juhlii ja tanssii villisti julkkisporukassa
Pääministeri Sanna Marin tanssii ja laulaa useilla videoilla julkisuuden henkilöiden kanssa.
Somessa leviää esimerkiksi video, johon on koottu useita videoita, joissa Marin on mukana.
Videoilla juhlijat laulavat, halailevat ja tanssivat yhdessä. Videoilla juhlitaan. Videoilla näkyy juomalaseja ja kiroillaan. Myös Marin tanssii ja laulaa videoilla.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cc979c9c-c331-42f5-afe6-d30bdb869e3a
Videot alkoivat levitä somessa, löytyvät toisaalta
19
200
Vastaukset
- Anonyymi
Pankkomajuri alkaa osoittamaan todellista persuuttaan.
- Anonyymi
OsmoS kirjoitti:
Höpö höpö Pankkolängvitsi.
Pankkomajuri toivottaa vaan hyvälle ystävälleen, FSB:n Patrusheville "hyviä unia". Tynkkynenhän on saman talon väkeä?
https://www.reddit.com/r/HommaInAction/comments/19by1ut/kuvassa_isäm_maatynkkynen_tverissä_itänaapurissa/?rdt=48019
- Anonyymi
Meillä ei ole uskottava pääministeri! Päiväkerhoainesta.
- Anonyymi
Jos sitäkään.
Ei tuollaisia saisi pääministeriksi valita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sitäkään.
Ei tuollaisia saisi pääministeriksi valita.Miksi ei saisi? Tuskin sinusta siihen ainakaan olisi.
- Anonyymi
Just hyvä ja vielä ihanan sexy. Sanna saa tehdä vapaa-ajallaan mitä lystää, ei se kuulu muille.
- Anonyymi
Jauho-Sanna.
- Anonyymi
Mites tää liittyy palstan aiheeseen: "keskusta"?
- Anonyymi
Ei kai mitenkään, mutta pölhöoikeistolaisilla on hirveä kiima paskoa tämä palsta.
- Anonyymi
Eroaako Sanna vai erotetaanko. Sosialisteilla vain tapa kuin Venäjällä toveria vaikea erottaa.
- Anonyymi
Tuleekohan Sanna aina tuommoseen villiin kun ottaa vähän mietojajuomia?
- Anonyymi
JAUHOJENGI JUHLII.
Turha Sannan väittää ettei olisi huumeita.- Anonyymi
Putositko jauholaariin? Niin sekä se, että Jauhojärvi tarkoittaa sukunimeä.
- Anonyymi
Missä jauhojengi myös Bile-Ilmari siellä näkyy.
SDP:n vallannut jauhojengi.
Jos juopotuttaa tai jauhotuttaa eikä maan asioiden hoito kiinnosta?
Luulisi SDPn puolue organisaation laittavan toppi huumejengille.- Anonyymi
Meinaatko notta välillä nuuhkaistaan?
- Anonyymi
Raskas työ vaatii ankaraa ryyppäämistä ja riehumista. Siinä unohtuu kaikenmaailman sotet ja natot.
- Anonyymi
Uniperkin meni tanssiessa.
- Anonyymi
Yhäkö Slungan poika järjestää teille persuille jauhotoimitukset?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/riikka-slunga-poutsalon-pojalle-yli-neljan-vuoden-tuomio-torkeista-huumerikoksista-viestit-paljastivat-synkat-tuntemukset-oon-pettany-mutsin-luottamuksen/8248610
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501