Suomi on kusessa

5

133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiinan armeija kyennee takaamaan venäjän turvallisuuden pakotteilla uhkailevan EUn läheisyydessä.

• Anonyymi

Siinä olisi teidän kivaa teidän keskenään kauppa.
        Maimanmarkinoilta heipysi Vänäläinen ja Kiinalainen krääsä.

• Anonyymi

Aika ovelaa kiinalta "tukea" venäjää ja kohta kerrotaankin kuinka suomailaisilla on uusi itänaapuri jossa kovasti kiinalaisten näköistä porukkaa ja alkaa taas kauppa käydä ja politiikka toimii.

• Anonyymi

"Kiinan hallituksen viranomaiset ilmoittivat 17. elokuuta, että maan kansan vapautusarmeija (PLA) osallistuu sotaharjoituksiin Venäjän asevoimien kanssa Venäjän Kaukoidässä.

Harjoituksia johtaa Venäjä, ja niihin osallistuvat Intia, Valko-Venäjä, Mongolia, Tadžikistan ja muut maat, Kiinan puolustusministeriö sanoi lausunnossaan."

-Eipä tuossa mikään viittaa siihen että kiina haluaisi venäjää valloittaa. Pikemminkin lienee kyse kahden kaupasta. Venäjä saa Ukrainan, ja ehkä myös Liettuan joka hätäpäissään meni tunnustamaan taiwanin itsenäisyyden.

-Vastalahjaksi Venäjä sallii Kiinan miehittää taiwanin.

Ja onhan Kiinan laivasto harjoitellut Itämerellä Venäjän puolustamista ja EUn tuhoamista yhdessä venäjän laivaston kanssa jo ennenkuin Liettuan johtajat päästi sammakoita suustaan:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/media-kiinan-laivasto-harjoittelee-heinakuussa-itamerella-yhdessa-venajan-kanssa/6476268

• Anonyymi

Unohdat että Kiina saa merkittävän määrän ruokaansa Amerikoista, siellä tulee iso nälkä.

Ja Venäjän valtaamasta Ukrainasta ei ole auttamaan koska Venäläiset ovat säteilyttämässä pellot.

Noin sivulauseessa, kaikkihan tietää että Ukraina ja lähialueet siitä Venäjällä on merkittävä alue maailman viljantuotannossa. Osuus on reilut kolmanneksen koko planeetan vientituotannosta tms.

Raamattuhan kertoo tapahtumasta jossa kolmannes tuhoutuu.

Tässäkö se on?

Suuri tähti taivaasta joka putoaa on ohjus?

Kun miettii että jos 2000v sitten elänyt näkisi ohjuksen saapuvat kohteeseen, perässä tulenliekki, niin kyllä sitä kaiketi voisi tähdenlentoon verrata?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      273
      1660
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      37
      1532
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      21
      1370
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1217
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1047
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      950
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      925
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      911
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      900
    Aihe