Boomerimunaus on vielä muistissa. Erittäin viehättävä ja poikkeuksellisen pystyvä pääministerimme oli kemiallisesti kohotetussa mielentilassa ja pilkkasi suuria ikäluokkia, oman puolueensa merkittävintä äänestäjäkuntaa, kuin olisi murrosikäinen bilettäjä.
Marin täyttää marraskuussa 37 vuotta. Sen ikäisestä bileporukasta on jo aikoja sitten karsiutunut valtaosa, ja jäljelle jäänyt vain porukka, joista suurin osa on alkoholisteja ja/tai narkomaaneja. Muut entiset bilettäjät ovat rauhoittuneet ja siirtyneet aikuisten hommiin.
Pääministerin poikkeuksellinen kauneus panee arvioimaan väärin. EI HÄN OLE MILLÄÄN MITTARILLA NUORI.
x x x x
Jos toinen vanhemmista on alkoholisti, lapsista tulee noin nelinkertaisella todennäköisyydellä alkoholisteja normaaliväestöön verrattuna. Jos molemmat vanhemmat ovat alkoholisteja, todennäköisyys on jo noin 90 %.
Mahdollista alkoholisoitumista ei voi millään estää, mutta sen tuleminen havaittavaksi tapahtuu yksilöllisellä nopeudella. Esimerkiksi taitava pää-, teollisuus- ja ulkoministeri Ahti Karjalainen ei nuorempana vielä näkynyt alkoholistina, mutta vanhemmiten sairaus oli kiistämätön.
Pääministerin buumeriskandaali ja biletys
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Painavaa asiaa alkoholismista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164