Jumala ei rakasta sinua

Anonyymi

enempää kuin mitä hän on ristillä osoittanut. Mitä on tuo rakkaus? Se on hänen katoamaton verensä vuodatettuna sinun pahoista teoistasi ja tämän rakkauden hän tahtoo ihmisten ottavan vastaan. Ei siksi että me olisimme sen arvoisia, vaan koska hän on laupias ja armahtavainen. Niin suuri on tämä rakkaus että hän katsoo ne jotka eivät sitä ota vastaan, tulijärven ansaitseviksi.

Jumala ei rakasta sinua "sellaisena kuin olet". Hän rakastaa meitä siitä huolimatta mitä olemme olleet. Onhan meissä kaikissa syntiä. Pahoja ajatuksia, sokeutta joka johtuu uskomistamme valheista. Ei Jumala senkaltaisia asioita rakasta. Hän on rakastanut sinua, ja rakastaa sinua kun uskot häneen Jeesuksessa ja sen myötä hän itse tekee sinusta sellaisen kuin hän haluaa sinun olevan. Vai mikä Jumala se on, kenelle ihminen voi antaa jotain mitä tällä ei jo ole? Hän kuolettaa meidän pahat tekomme ristiinnaulitsemalla sen vanhan ihmisen meissä Jeesuksen kanssa. Se millainen olin, kuolee ristin kautta. Sitä ei hyväksytä vaan se kuoletetaan pois. Sitä ei säälitä vaan se annetaan tuhottavaksi.

Galatalaiskirje 5:24
"Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen."

Onko tasa-arvo seurakunnassa tärkeää? Tasa-arvo on ylpeiden ihmisten tavoite. Ihmisten joiden pitää olla vähintään yhtä tärkeitä kuin muut tai parempia. Seurakunnassa suurin pitää toisia itseään parempina ja arvokkaampina. Näin opetti Kristus opetuslapsille ja niin hän opetti seurakunnille Paavalin kautta. Tasa-arvon tavoittelu laittaa esteen rakkaudelle. Jos toiset ovatkin vain tasa-arvoisia, ei ole rakkautta. Antakaa toisille enemmän arvoa kuin itsellenne. Pitäkää toisia suuremman kunnian ansainneina, Mitä me siinä häviämme? Vain ylpeä ihminen häviää kun ei korota itseään eikä itse päätä omaa arvoaan eikä anna edes muiden sitä päättää, vaan saa arvonsa Jumalalta. Tässä on Jumalan täydellisyys vs ihmisen vajavaisuus.

Filippiläiskirje 2:1-4
"Jos on jotakin kehoitusta Kristuksessa, jos jotakin rakkauden lohdutusta, jos jotakin Hengen yhteyttä, jos jotakin sydämellisyyttä, niin tehkää minun iloni täydelliseksi siten, että olette samaaa mieltä, että teillä on sama rakkaus, että olette sopuisat ja yksimieliset ettekä tee mitään itsekkyydestä tai turhan kunnian pyynnöstä, vaan että nöyryydessä pidätte toista parempana kuin itseänne ja että katsotte kukin, ette vain omaanne, vaan toistenkin parasta."

2

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumala ei rakasta syntiä ihmien jonka hän on luonut rakastaa, koska antoi poikansa puolestamme kuolemaan synnin vuoksi. Jumalattomat joutvat kadotukseen se heitän osansa sinunkin osasi voi olla kadotus.

    • Anonyymi

      Ted Bundy on vuoksesi vuodatettu 🤣

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10100
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      415
      4422
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      91
      3036
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2865
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2674
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1722
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1630
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1433
    Aihe