Sannalla on muutama erinoimainen ominaisuus, jotka pelastavat hänet aina - teki mitä tahansa. Sanna on nainen. Sanna on sosiaalidemokraatti. Sanna on ainakin ollut äärivasemmistolainen. Sanna kannattaa vihreitten ideologiaa. Sanna on sateenkariyhteisön kannattaja. Sanna osaa oikeasti puhua ja selittää. Siinä todellakin nämä toimittajat menevät ns. halpaan ja uskovat selittelyt. Kukaan ns. asiantuntijakaan ei uskalla asettua Sannaa vastaan. Hänet leimataan heti vanhoilliseksi ja samalla virkaura on ohi, ainakin edistyminen sillä loppuu. Eläkeläiset asiantuntuntijat leimataan vanhuuden höperöiksi. Sanna tulee pärjäämään.
Sannaa on turha syytellä mistään
5
96
Vastaukset
- Anonyymi
Katsotaan kuinka pärjää.Paljastiko liikaa luonnettaan ja arvojaan.Eivät ihmiset tyhmiä ole.En lähde arvioimaan mistä hänessä on kyse,mutta aika karmivaa kieltämättä.Olen äänestänyt demareita.
- Anonyymi
Jos pääministeri olisikin mies, niin kohdeltaisiinko häntä samalla tavalla kuin nykyistä pääministeriä kohdellaan?
- Anonyymi
Ei varmasti. Jos se miespääministeri olisioikeistopuolueista, niin olisi jo ennen tällaisia järkyttäviä kohuja joutunut eroamaan.Mutta Sannalla on tosiaan useita suojaominaisuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti. Jos se miespääministeri olisioikeistopuolueista, niin olisi jo ennen tällaisia järkyttäviä kohuja joutunut eroamaan.Mutta Sannalla on tosiaan useita suojaominaisuuksia.
Bile ilmareita pilvin pimein turvamiehenä, ja levittämässä valetta. Ei tr
tarvita mollata Venäjää ja Putinia meillä koto suomessa elää ja pyörii Sannan ympärillä samanlainen porukka.
- Anonyymi
Yksinkertaisesti uskomattoman järkyttävää, että tämmöinen ihminen saa olla pääministerinä ja tuhota koko Suomen maineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393