Lindman suostui

Anonyymi

Sisäpiiri tietoa. Antti Lindman suostui päämisteriksi, kun Sanna Marin 21.8. Ilmoittaa irtautuvansa pääministerin tehtävistä.

45

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko nää niitä mätäkuun juttuja?

      • Anonyymi

        Sannakultti on niin voimakas että tämä hallitus seisoo loppuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannakultti on niin voimakas että tämä hallitus seisoo loppuun asti.

        Ja jatkokaudenkin vielä... senverran ollaan Urpoja.


      • Anonyymi

        Varmaan.


    • Anonyymi

      Suomella on kyllä pakko mennä todella hyvin, kun tuosta jutusta saadaan kehitettyä Iso Ongelma!

      • Anonyymi

        Näin juuri. Ei mitään hätää.


    • Anonyymi

      Joko saa nostaa lipun salkoon?

      • Anonyymi

        No jos tuntuu että puoliksi kirjoitustaidottoman Suoli24-persun aivottomille horinoille pitää liputtaa niin siitä vain.


    • Anonyymi

      Eipä ollut muita vaihtoehtoja.

    • Tuntemattoman henkilön väite ilman todisteita asiasta, joka ei ole yleistietoutta, on yhtä tyhjän kanssa.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Huh

      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Tämä on niitä vähä-älyisten Persujen levittämiä juttuja, jolla halutaan auttaa Venäjän kybervaikuttamisen edistämiseen ja auttaa venäläisiä trolleja. Persut ei keinoja kaihda, he ovat väsänneet pääministeristä juttuja Youtubeen ihan urakalla ja Persujen tyyliin taas v a l h e e l l e on laitettu suuri painoarvo.

      Kun lapsellisuus on noin mittavaa persujen keskuudessa, haluaako joku tuollaista häirikkölaumaa edes äänestää vastuullisille paikoille.

      • Anonyymi

        Ei missään tapauksessa


      • Anonyymi

        Hoidata pääsi.


    • Anonyymi

      Kuinka suuren erokorvauksen Sanna saa

      • Anonyymi

        erokorvaus on "pieni korvaus" siitä, että asioita saataisiin hoitaan asioita pääministeri, että kehtaa itsensä suomalaiseksi esittään


    • Anonyymi

      Eroa Sanna. Emme halua enää nähdä tuota skeidaa.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Inhoan tuota ämmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Inhoan tuota ämmää.

        Minä inhoan persujuntteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä inhoan persujuntteja.

        Miksi inhoat?
        Suuri osa persuista on kunniallista veronsa maksavaa väestöä.
        Et kai ole rasisti ja yleistät kaikki samaan kategoriaan?
        Missään puolueessa kaikki eivät ole lumivalkoisia jos aletaan tonkimaan.
        Mielestäni tuo kmmenttisi näyttää jotain huonoa itsestäsi, ehkä kaipaat jotain ihmisryhmää alapuolellesi. Mene itseesi ja mieti mikä on inhosi syy ja miksi kaikki persut ovat mielestäsi juntteja ja huonompia kun sinä?
        Huomaa että en ole ääestänyt koskaan persuja.


    • Anonyymi

      Bile-Sanna Marin menee bileistä toiseen ja juhlii valomerkkiin asti !

    • Anonyymi

      Kansa odottaa päivystyksessä lääkäriin 63 tuntia kuten Kuopiossa
      ja Bile-Sanna Marin juhlii !

      • Anonyymi

        Valitettavasti


      • Anonyymi

        Miten se odotusaika lyheneisi jos Sanna kutois sukkaa ?


    • Anonyymi

      Lupaako Lindtman köyhille eläkeläisille joulusatasen ,muuten ei pm virka aukee? SDP väki ei koskaan äänestä henkilöä joka haluaa vaan kurmuttaa köyhää,Marinista ei ottanut aina selvää onko lintu vai kala ja siksi joutuu varmaan nyt lähteen.

    • Anonyymi

      Mikä Santsun äidin nimi onkaan ? Onko myös kassarouva ?

    • Anonyymi

      Eroaa?
      Lopultakin.
      Kuka tahansa muu, kannatan.

    • Anonyymi

      Jaa jaa sun sisäpiirejäsi.

    • Anonyymi

      Marin eroaa vasta 22. päivä eli maanantaina. Tämä on varma tieto.

      • Anonyymi

        miehestäänkö


      • Anonyymi

        Miten saadaan Lindenille bile mummon farkkupersemekko


    • Anonyymi

      Ei jatkoon, vaan jatkoille.

    • Anonyymi

      Kattokaas tää sarja, saattaa avata silmät yhtä isoiksi kuin Sannalla

      Presidentti TV sarja vuodelta 2017

      https://www.is.fi/viihde/art-2000005076641.html

      Sarja on kuin käsikirjoitus vuoden 2022 tapahtumille, on Ukrainaa, on Venäjää, on Putin, on Ahvenaanmaan vierailu Naton sotaharjoituksen aikana, on horahtava pääministeri, on kaikki poliittinen kieroilu ja kirsikkana kakun päälle kerrotaan suomen ja ruotsin liittymisestä Natoon juuri samalla tavalla kuin meille on tänä vuonna kerrottu. On jopa vastaava tilanne kuin mitä Oodissa tapauhtui. Melkoista settiä.

      Sarja pyörii Elisa viihteellä, harmi ettei saa DVD tai Blu-Ray formaatissa, olisi melkoinen todistusaineisto nykyhallitusta ja presidenttiä vastaan, kun väittävät että Ukrainan sota vasta vaikutti Nato päätökseen ym jne. Paljon otollisia hetkiä.

      • Anonyymi

        Miten ne tiesi 5 vuotta sitten mitä 2022 tapahtui, siis oikeesti todella upea sarja nyt, silloin ensijulkaisun aikaan oli pelkkää viihdettä, nyt täyttä totta!


    • Anonyymi

      Antti on myöskin ilmoittanut että hän on hakenut Venäjän Duumaan.

    • Anonyymi

      Pääministeriksi vain oikeesti aikuinen. Teinipelle ulos.

    • Anonyymi

      Olisiko videopätkää?

    • Anonyymi

      HIENOA!!!

    • Anonyymi

      Sanna pysyy pmn paikalla ja maine kasvaa.
      Vaikka se kuinka ottaa persuja ja kd tanttoja pataan. Hyvä Sanna!!!

      • Anonyymi

        Aikooko velkasanna ottaa lisää velkaa? Vai liittää Suomen taas johonkin uuteen äärijärjestöön?


    • Oliko lähde hevosmiesten tietotoimisto?

    • Anonyymi

      Tytti Tuppurainen Pääministerix...ei saatana....Sanna eduskunnan kahvioon kassaksi . Ilmari kerää astioita pöydiltä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe