Hyvältä näytti 😋, kai löysit perille kuivana?
Puolukka kypsyy.. mennäänkö yhdessä?
6
111
Vastaukset
- Anonyymi
en tiedä kuka kirjoittanut kenelle, mutta haluisin kyllä miehen /jonkun miehen kanssa marjaan. Kun eilen tuotiin väärin perustein srl, kysyin syytä sanottiin, että olen eksynyt metsään. TÄNÄ KESÄNÄ EN OLE KERTAAKAAN EKSYNYT METSÄÄN.
- Anonyymi
unohdin päiväyksen siis tänään 21.8-22 / Pohjois-Karjala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
unohdin päiväyksen siis tänään 21.8-22 / Pohjois-Karjala
siis tarkotin päiväystä vain edellliseen kommenttiin lisätä. Se ensimmäinen teksti ei ole minun. Omani on, että aion poimia myös puolukoita ja viinimarjoja ja tehdä häihini marjakuppeja. 6kpl kuuden pöytää, olen ajatellut, joten karsittava rutkasti vieraslistasta. Kuhan Jukha löytyy. Kuhaa en ole syönyt, mutta etsin myös kalakaveria. Yhtä herraa kuskailin ja oli puhe kalalle menosta, ni istahti ravintolan terassille, erään toisen kanssa. On maidot voinna piimiä, ku jätin ostokset taksille ja hain toisen mies tutun, jonka kanssa uimme. Perintöverkot ovat Savossa. Tykkään olla kalalla, siellä ei näe ihmisiä, olen erakko eli sellainen, että haluan olla yksin tai sitten kaksin, jos turvanani joku mies. Eilen kävin erään tutun pihassa, johon eilen katkasin välit, erääseen naiseen katkasin viime vuonna, sanoin, etten tule enää kun suutuin. En ole käynyt krtkaan sisällä hänen kodissa sen jälkeen. Välit katkesi juuri eilen siihen yhteen mieheen ja uskoakseni toiseenkin, joka pyysi tuomaan kaljaa mökilleen, mutta en päässyt perille, kun ei osannut suojella, olen yhäkin pulassa vaikka kuuluisi olla marjassa. 22.8-22 / Pohjois-Karjala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis tarkotin päiväystä vain edellliseen kommenttiin lisätä. Se ensimmäinen teksti ei ole minun. Omani on, että aion poimia myös puolukoita ja viinimarjoja ja tehdä häihini marjakuppeja. 6kpl kuuden pöytää, olen ajatellut, joten karsittava rutkasti vieraslistasta. Kuhan Jukha löytyy. Kuhaa en ole syönyt, mutta etsin myös kalakaveria. Yhtä herraa kuskailin ja oli puhe kalalle menosta, ni istahti ravintolan terassille, erään toisen kanssa. On maidot voinna piimiä, ku jätin ostokset taksille ja hain toisen mies tutun, jonka kanssa uimme. Perintöverkot ovat Savossa. Tykkään olla kalalla, siellä ei näe ihmisiä, olen erakko eli sellainen, että haluan olla yksin tai sitten kaksin, jos turvanani joku mies. Eilen kävin erään tutun pihassa, johon eilen katkasin välit, erääseen naiseen katkasin viime vuonna, sanoin, etten tule enää kun suutuin. En ole käynyt krtkaan sisällä hänen kodissa sen jälkeen. Välit katkesi juuri eilen siihen yhteen mieheen ja uskoakseni toiseenkin, joka pyysi tuomaan kaljaa mökilleen, mutta en päässyt perille, kun ei osannut suojella, olen yhäkin pulassa vaikka kuuluisi olla marjassa. 22.8-22 / Pohjois-Karjala
Eilesellä tarkoitin tietinkin toissapäivää, taidan olla shokissa ympäristön takia, jossa olen niin ajantajussa sekoilin, eli toissapäivä tai ilta tarkemmin kyseessä. 22.8-22 /Pohjois-Karjala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilesellä tarkoitin tietinkin toissapäivää, taidan olla shokissa ympäristön takia, jossa olen niin ajantajussa sekoilin, eli toissapäivä tai ilta tarkemmin kyseessä. 22.8-22 /Pohjois-Karjala
teen häihini vain omapoimimista marjoista. 20.8-22 kerkesin viedä kotini pakkaseen kaksi raparperia, teen myös niistä kuppeja. Täällä oli tarjolla eilen marjakiisseli, en edes maistanut. Olisin syönyt jos olisin kotonani tehnyt oman. 22.8-22 /Pohjois-Karjala
- Anonyymi
lähden luontoon.luonto kutsuu,hyvää tulevaa viikkoa kaikille...............
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992