Persuvenäläiseen parempaan moraaliin kuuluu, että tutun kanssa tanssiminen, jos se on eri sukupuolta, on hirveä moraalirikos verrattuna jalkavaimoon ja aviottomaan lapseen, joka jätetään kasvamaan ilman isää.
Homojen ampuminen pistoolilla ei ole rikos eikä mikään, mutta auta armias jos maahanmuuttaja "mölisee" bussissa tai maahanmuuttajanainen pukeutuu burkhaan, silloin kaikkein suomalaisten turvallisuus ja ihmisarvo vaarantuu.
Sitä paitsi geneettisesti Halla-aho on äärivasemmistolainen ja on vain ajan kysymys, koska hän tulee toistamaan isänsä ja äitinsä virheet. Ei tuollaista voi tällaisena aikana valita mihinkään tärkeään tehtävään, tulee varmasti pettämään Suomen, enemmin tai myöhemmin.
Sanna Marinin vastainen kultti: kaikki Halla-ahon töppäilyt painetaan villaisella
21
112
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka monta bb-talon asukasta tulee Halla-ahon hallitukseen? Sahuri varmaankin sisäministeriksi, kun kokemusta oman sahansa sammuttamisesta, tietää miten pelastuspalvelu järjestetään.
- Anonyymi
Halla-aho on kyllä ala-arvoisin pelle mitä maassamme on.
Missä on "työmies" Putkonen? Ottamassa mikrofonia pois toimittajilta? Pääasia ettei NILLITETÄ, sillä sitä persut vihaavat (ovat tuon sanankin vasiten keksineet).
- Anonyymi
hehkusukkahousut kirjoitti:
Missä on "työmies" Putkonen? Ottamassa mikrofonia pois toimittajilta? Pääasia ettei NILLITETÄ, sillä sitä persut vihaavat (ovat tuon sanankin vasiten keksineet).
Persuja ei saa kritisoida, sanovat persut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-aho on kyllä ala-arvoisin pelle mitä maassamme on.
Mun mielestä se on mielisairas, katso vaikka sen scriptablogia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä se on mielisairas, katso vaikka sen scriptablogia.
OK. Olet oikeassa.
- Anonyymi
Onko aviottomia lapsia syntynyt tähän maahan enemmän maahanmuuttajien vai Jussin toimesta?
- Anonyymi
Aivottomiako? Eikö sellainen syntynyt Jussin vanhemmille.
- Anonyymi
🤣🤣 Aivoton lapsi ei ongemma. Lapsi kotona isän kassa on ongelma. Maahanmuuttaja ei ole rasite, jos sen on tottanut Persu 35 000. Mutta kun tämä hallitus on ottanut vajaa 4 000 Suomen talouskaatuu.
Olen aina epäillyt että Persut käy hitailla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣 Aivoton lapsi ei ongemma. Lapsi kotona isän kassa on ongelma. Maahanmuuttaja ei ole rasite, jos sen on tottanut Persu 35 000. Mutta kun tämä hallitus on ottanut vajaa 4 000 Suomen talouskaatuu.
Olen aina epäillyt että Persut käy hitailla.Pakolaisia nykyhallituksen aikana on tullut paljon enemmän, terroristejakin valtion kyydillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina epäillyt että Persut käy hitailla.Hallaaho ei voi tuoda brysselinpentuaan suomeen, sehän olisi maahanmuuttaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakolaisia nykyhallituksen aikana on tullut paljon enemmän, terroristejakin valtion kyydillä.
Persut hyväksyvät myös nykyisten pakolaisten tulon.
Eiköhän niitä suurempia "terroristeja" löydy persunjenkin 35 000 tuhannen pääosin nuoren miehen joukossa kuin muutamaan suomalaisen lapsen ja parin äidin tuonti vankileiriltä. Peruslakikin takaa suomen kansalaisille paluun.
- Anonyymi
Ehkä Jussi kasaa hallituksen vain naisista, hän kun on tottunut pitämään haarahaaremia.
- Anonyymi
meinaatko että haudasta pystyyn nostettu muumio naisia kiinnostaisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
meinaatko että haudasta pystyyn nostettu muumio naisia kiinnostaisi?
Eikös kaikki naiset suuttuneet Jussille kun tämä sanoi "naiset ovat itse syyllisiä raiskauksiinsa pukeutumisellaan".
Miksi tähän ketjuun kommenttien väliin tunkee salmiakinmakuisen kortongin mainoksia?
- Anonyymi
Hahaha, sä oot selaillut kortonkisivuja ja algoritmit bongas sut 😄
Anonyymi kirjoitti:
Hahaha, sä oot selaillut kortonkisivuja ja algoritmit bongas sut 😄
No se selittää.
- Anonyymi
säälittävä aloitus
- Anonyymi
joo, ei oo ainakaan sanna miettinyt "olisiko homon päähän ampumisesta saatu nautinto suurempi kuin haitta siitä saadusta tuomiosta".
- Anonyymi
Jussi pohti myös nuorempana ihanneyhteiskuntaa eurooppalaisten äärioikeistolaisten kanssa.
Hänen mielestään yhteiskunnan tukia tarvitsevat eli haittakansalaiset pitää saada eliminoida. Hän jättäisi jonkun verran heitä henkiin varalle, mutta jos maan talous on ongelmissa, niin eliminoi heidät sitten.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20411866
- 585569
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462887Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k212872- 432498
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342083Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381905
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71797