21.08.2022.SANA SANOMA NYT KLO 17.43 Dan. 5:2 Kun viini oli makeimmillaan. NÄIN SANOO HERRA HERRA NYT MINÄ OLEN PUHUNNUUT PÄÄMIEHELLE HALLITUKSELLE
EDUSKUNNALLE HE TEKEVÄT SAMOIN KUIN TÄSSÄ KIRJOITUKSESSA LUKEE JUMALAN SANASSA .JA KÄY SAMOIN SYNTI ON SAAVUTTAMASSA TÄYTEETEEN
MITTAAN TÄSSÄ KANSASSA JA MINÄ SALLIN TÄMÄN TAPHTUA AIVAN PIAN SANOO HERRA TIIMALASIN AIKA LOPUU.
TERVESIN JARI PASANEN profeetta pastori Nehmia srk nettityöntekijä sananjulistaja-lähetystyö
Profeetan sana sapattina
7
102
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä mies on väärä profeetta.
- Anonyymi
Profeetta kuitenkin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Profeetta kuitenkin :)
Hauska vastaus, tämä piristi päivääni 😂. Oikeestihan väärä profeetta ei ole profeetta lainkaan.
- Anonyymi
"...Joo, ei saa todellakaan juopua, kesti viisi minuuttia saada pää selväksi sokerihumalasta ja NATO:ttelusta, sitten tajusin, että eihän nämä kaupunkilaiset ole venäläisiä[(uhkakuva)], vaan suomalaisia -Kauheaata politiikka on aina, sillä poliisi pitää järjestystä, mutta ensin kansa juotettiin keskiolutta vahvemmilla juomilla noin vuosi,Kokoomuksen toimesta, heti pitäisi päästä uffeaffeiffe sanoilla uhkakuvista
- Anonyymi
"...äkkikauhistuksenvälttö olkaa, murhasin isän tunteella[(kakkospaahtokahvi, äitin kymppi espanjalaisella kahvilla, kun en tajunnut rukoilla :" Pelko sanoi, jospa rukoilisin Evankelisluterilaisten pappien puolesta, ja pålman heikkipålmankissuherää kuolleista
- Anonyymi
Tämä kahvista puhujan parodiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kahvista puhujan parodiaa?
Aloitus vaikuttaa kirjoitetun viinalla terästetyn kahvin voimalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1436082Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1843734- 292693
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4692674- 2012335
- 1841978
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1291479- 581284
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371274Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721056