Moi oon alakoululainen ja mulla on ollut joku puol vuotta huono olo kävin viime vuonna sen takia koulupsykologilla ja se auttoi vähän mutta se palasi joku aika sitten ja pahoin vointi voi tulla missä vaan milloin vaan ja en uskalla kertoo vanhemmille siitä. Pastillit auttaa siihen mutta mulla ei oo enää rahaa ja meinaan oksentaa koko ajan mitä tehä??
Jatkuva huono olo
Anonyymi
3
87
Vastaukset
- Anonyymi
Käy valittamassa terkkarille että vaiva on palannut. Pitäs selvittää mikä sen aiheuttaa jotta tietäs mitä voi tehdä ettei olisi huono olo usein.
- Anonyymi
Ihan kuten edellinen kirjoitti , niin käväise terkkarilla hakemassa apua, kyllä ne siellä tietävät miten auttaa , kun kertoo vaan rohkeasti miten voi.
- Anonyymi
älä kuuntele Bishmad Eyelashia nii ei tuu masennusta ja vegepelleä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368