Lihosin ja aloin oikein nauttimaan itseni esittelystä ja siitä, että joku mies haluaa minua. Nuorena pidin kaikkea sitä vastenmielisenä. Menetin nuoruuden hehkun vallan lihottuani ja minulle tuli ihan kompleksi sen kanssa, kun kukaan ei kiinnittänyt minuun huomiota, aloin mm. ihan kirjastossa, kun tuli kuuma, alkaa riisua itseäni ja nautin jos joku katsoi. Oli helppoa näytellä itseään internetissä ja sieltä päädyin prostituoiduksi ja nautin siitä paljon vaikka miehet oli sitä mieltä, etten saa paljoa pyytää heiltä rahaa. Terveyteni kärsi monella taholla, sain sukupuolitauteja, joita en kyennyt hoitamaan ja sekosin lopulta ympärilläni pyörivästä negatiivisesta huomiosta ja pääsin pitkäaikaisen psykiatrisen hoidon avulla eroon näistä komplekseista ja alalla olon kierteestä.
Olin läskinä hyväksikäytettävänä
5
956
Vastaukset
- Anonyymi
Olen itsekkin yli painoinen, kaunis kasvoiltani myös miesten mielestä. Miestä kun tekee mieli, viikon loppuisin menen kesäisin terassille, pukeudun paljastaviin vaatteisiin, paksut reiteni kiinittää monen miehen huomion. Aika nopsaan saan isku yrityksen kun mies haluu yhdyntää kanssani. Suostun aikailematta joko miehen asunnolle tai kotiani, voisi kuvitella että ylipainoisena komeita miehiä ei kiinnostais seksi kanssani, asia päinvastoin ovat iskemässä ekana. Tykkäävät yhtyä useempaan kertaan yön aikana, saan nauttia kunnon panosta, useista orgasmeista. T. Ylipainoinen 36v
- Anonyymi
Paksujen reisien välissä upeeta antaa kyrvän kyntää kiima pilluasi. M 66
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paksujen reisien välissä upeeta antaa kyrvän kyntää kiima pilluasi. M 66
Näin varmaan onkin asia, viihtyvät reisieni välissä. Rintani saavat myös mieheltä hyvää hoitoa.
- Anonyymi
Kerro ylipainoinen 36v itsestäsi enemmänkin
- Anonyymi
Ihana kuulla, mikä selviytymistarina! Tällaisia lisää!!!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091