Verojen alennukset ovat aivan vääränlaisa tukimuotoja. Samoin asumistuen korotus auttaa vuokranantajia nostamaan vuokriaan.
Ylimääräinen toimeentulotuki olisi hyvä ratkaisu.
Sähkön ja polttoaineen hintatukea ei saa antaa niin, että se auttaa yhtiöitä nostamaan hintaa
8
145
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sen nostaminen kohtuulliseksi mitään ylimääräistä olisi edes.
- Anonyymi
No jos koko kantaverkon omistaa Fingrid oyj, jonka omistaa Suomen valtio ja eläkeyhtiöt niin, eikö ole aika sama syödäänkö päätä vai häntää.
- Anonyymi
Kantaverkon omistamisella ei ole paljon väliä kun sähköyhtiöitä on paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantaverkon omistamisella ei ole paljon väliä kun sähköyhtiöitä on paljon.
Siirtomaksu menee, vaikka ei olisi kulutusta
- Anonyymi
Valtio kuppaa meitä verottamalla ja törkeillä sähkönsiirron hinnoilla. Pankit asuntolainoilla.
- Anonyymi
Kokoomus yrittää rttä tulee sähklveroale jolloin rikaat saastuttvat yritykset saa suurimmat hyödyt vero alena
Vansalle tulee vaan sääs y össämrippeitä ja saavat kuitenkin maksaa veroissaan budjetin veeo jäämäänän joisessa päässä elikkä tulovero nousee ja yritysten sähköveeolaskee
Kokoomus poistaa kesälomasi urpo lupaa - Anonyymi
Jos haluja se on helppoa
Kaiki pienituloiset saa 1ooo e veronpalutuksen.
Siis vaikka alle 16 ooo e vuodessa tienaavat.- Anonyymi
Siten ettei sitä vähennetä toimeentulotuesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651443Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025665Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan70653Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41647