Kiusattiin koulussa halutaan kostaa tällä tavalla, paskaitsetunto, haluat olla alistettu, isi pisti makkaraa sinappikoneeseen vai mitä?
Mikä ajoi sinut suvatsevaisuuteen?
6
685
Vastaukset
- ....
..Kohtelen ihmisiä niin kuin haluaisin itseänikin kohdeltavan. En halua, että minä joudun pelkäämään valkoisen ihonvärini takia, joten en vainoa muunkaan värisiä..
..Suvaitsevaisuudesta tulee kyllä äärimmäisen hankalaa siinä vaiheessa kun törmää ihmisiin, joilla on ihan liian pienet piirit ja pelkkää vihaa sisällä. Täytyy vain aina yrittää muistaa, että heillä on se paskaitsetunto.. ollut syntymästäni saakka.
- Hmmmz
Noiden puute varmaan.
Mikä ajoi sinut rasismiin?
Kiusattiin koulussa ja haluat kostaa tällä tavalla?
Isetunto paskana?
Haluat olla alistaja?
Isi pisti makkaraa sinappikoneeseen vai mitä?
PS. Miksi muuten nämä "makkarat" ja "sinappikoneet" pitää tunkea vähän joka suvisherjausviestiin?
Kertookohan se jotain itte herjaajasta? :/ - cisma
Mikä-kuka on suvaitsevainen?
Mitä sinä suvaitset?
Typerys. - pelle puolueet!
Näin minusta tuli (pakolla) suvaitsevainen:
1. Tarjasta presidentti (sdp)
2. Rosa Meriläisen pössyttelyt (vihreät)
3. Mikko Alatalon matkustaminen keikkapaikalle eduskunnan piikkiin meidän verorahoillamme (keskusta)
4. Idea SDP:n ja vasemmistoliiton yhdistymisestä
5. Matti Vanhasen ja Tanja Karpelan touhuilut (keskusta)
6. Kokoomuksen europarlamentaarikko Stubb pitää homojen puolia! (kokoomus)
Pakko olla suvaitsevainen... - mitä muuta
voi olla tässä yhteiskunnassa jos täällä haluaa elää?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243617Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.491778Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö221078Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321019- 60997
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22978Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37869Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173831- 55782
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12713