Lidlin uunilenkki ja ranskalaiset 2kg pussi

Anonyymi

Syön tuosta 4 kertaa, näkkileipää ja vettä siihen niin on edullista.

uunilenkki neljään osaan ja samoin lidlin 2.n kg ranskalaispussi.

aterian hinta muutama kymmenen senttiä.

lapsetkin tykkäävät paljon.

38

1300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä onkin todella ryhdikästä meininkiä kun itse minimoi ruokakulunsa.
      Jotkut surkimukset vaan keskittää kaiken tarmonsa lisätukien vinkumiseen.

• Anonyymi

Kyllähän ranskanprepunat makkara sillon tällön menee niin paljon järkevämpää kun vertaa henkilöön jolla mukamas vaan varaa makakaroniin. Taidanki huomenna syödä kanankoipia ranskalaisia.

• Anonyymi

Melkoisen epäterveellinen kattaus, tuo lenkki ja ranskalaiset. Vesi ja näkkileipä se terveellisin osuus.
      Miksi ostaa lenkkimakkaraa, kun broilerin koipireisiä myydään todella sopivasti ja ne maistuvat hyvin keitetyn perunan kanssa.

Tietysti uus'avuton ei osaa paistaa ja perata broilerin koipireisiä ja keittää perunoita...

• Anonyymi

Eikä aikuinen mies tule toimeen jyrsimällä linnunluita , ainakaan työtä tekevä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä aikuinen mies tule toimeen jyrsimällä linnunluita , ainakaan työtä tekevä.

Jos syöt 200gr brollea, joka ei ole kiinni luussa tai 200gr brollea, joka on kiinni luussa, niin samat proteiinit saat molemmista. Olit sitten työtä tekevä tai tekemätön.

• Anonyymi

Joo, lenkkimakkaraa ja ranskalaisia ja immeinen kerskaa,
        miten halvalla saa läskiä, pöhötystä ja vitamiinien puutteen.
        Lapsillekin vielä! Onneksi syövät koulussa.

• Anonyymi

Kommentti tuokin mutta mutta vähäinen energia riittää sulle kun makaat sohvalla.Höpö höpö kuules meneppä sanoon kuntoilupiireihin kanankoivista. Ei ole rasvaista mutta tehotuotanto sitten eri juttu. Kyllä köyhän kanankoipia kannattaa syödä.

• Anonyymi

Teen kyllä ihan kunnon töitä, raivaan metsää ja muutakin ruumiillista työtä. Kyllä broilerinkoipireistä proteiinia saa riittävästi, ei siihen tarvita mitään makkaroita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teen kyllä ihan kunnon töitä, raivaan metsää ja muutakin ruumiillista työtä. Kyllä broilerinkoipireistä proteiinia saa riittävästi, ei siihen tarvita mitään makkaroita.

Mutta todellisuudessa istut kotona ja pyörittelet peukaloita.

• Anonyymi

Kuntoilupiireissä on aika yleistä syödä broileria, riisiä sekä kasviksia.

Suht' sama syötkö koipia vai rintapaloja, sillä lihan määrä on se, joka merkitsee.

• Anonyymi

Joo ei mitään makkaroita tarvii.
      Lihaa, kalaa , kananmunia vaan ja perunoita ja kasviksia.
      Ai niin tää menikin ohi aiheen (säästäminen) eiks nii

• Anonyymi

Kyllä on ihan hyvä juttu, ei mene aiheen ohitse. Miksi köyhän pitäisi syödä epäterveellisesti ja vielä kalliisti!

• Anonyymi

Jos ihminen ilmoittaa että hänellä on 2kg ranskanperunoita lenkkimakkaraa ni kyllä se enemmän on varautumista kun uikutetaan että vaan makaronia. Mene oikeen köyhään maahan valistamaan että makkara epäterveellistä. Ei rasvainen ruoka ihmistä tapa kun ei jatkuvasti syö. Makkaraa joskus niinkuin itsekkin ja kolesterolit ok.

• Anonyymi

Itse pysyn perunassa.Keitän ne kuorinen ja syön kuorineen.Lisukkeena lidi ostettu kypsä papu-purkki.Sen nesteen kaadan pois ja huuhdon vedellä,liiat suolat pois. Hyvä proteenin lähde ja halpa..Totuttelijalle pavuista ,voi vatsa turvota jos kerralla likaa syö? Vähän kuin hernekeiton kanssa, vatsa reakoi jos liikaa sitä syö?.

• Anonyymi

Kannattaa katsoa papujen tuoteseloste, sillä proteiinin määrä vaihtelee pavuittain.

• Anonyymi

Toki tavallinen peruna ihan ok ettei suotta rasvaa tulee ranskanperunoista mutta joskus syödä.

• Anonyymi

Miten olisi pommes noisettes ?

• Anonyymi

2 kg ranskalaispussin hinta on 2,89€ sitä on nostettu moneen kertaan tänä vuonna.
      Uunilenkki on 1,19€. Kyllä tuosta tulee noin euro mainitsemasi aterian hinta.

• Anonyymi

Perunat maksaa 1,45€/kg. Paljon tulee lihalle kilohintaa?

• Anonyymi

Lidlin dulanon yksittäinen uunilenkki oli ainakin melko huononmakuinen. En ostanut toiste.

Dulanon grillimakkara taas neljän pakkauksessa sopii leivän päälle sellasenaankin. Uunissa ja keitossakin vaikka makkarakeitot siskonmakkarasoppaa lukuunottamatta ei hirveästi ole mieleeni.

Potut ostasin pottuina ja tekisin itse ranskalaiset. Mielestäni niitä ei edes tarvitse öljytä laittaa vaan uuniin.

Joku kyllä sanoi että halvemmaksi osta pakaste ranskalaisia kuin pottuja?? Mikäköhän kauppa ja pottulajike? Potut ovat mielestäni edullisia.

• Anonyymi

Joskus sitä ihmettelin että ranskanperunat halvempia kilohinnaltaan kun tavallinen peruna vaikka ranskanperunat valmistettu teollisesti. Maksaako edes 10centtiä kilolta nämä jotka valmistavat ranskanperunoita kun ostavat tuottajalta. Ranskanperunat ihan ok sillon tällön.

• Anonyymi

Onhan tuo hyvää, joskaan ei välttämättä mitään kovin ravintorikasta ruokaa.
      Pakastevihanneksia tm lisukkeeksi, niin saa niistä hyvän lisän noihin annoksiin ja nekään ei paljoa maksa. Nostaa yhden aterian hintaa max.10-15 senttiä.

• Anonyymi

Mutta jos vähän panostaa ja ostaakin bataattiranskalaisia, niin ne ovat todella
        hyvän makuisia olipa uunipellillä lisäksi makkaraa tai kalapuikkoja .

• Anonyymi

Taidankin seuraavaksi tehdä lohkoperunoita ja broilerinkoipia eipä ole hinnalla pilattu.

• Anonyymi

Itse tehdyt lohkoperunat uunipellillä paistettuna ei paljoa maksa. Broilerinkoipireidet on edullista, iso rasia maksaa 2€ ja hinta halvempi, kuin makkaralla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tehdyt lohkoperunat uunipellillä paistettuna ei paljoa maksa. Broilerinkoipireidet on edullista, iso rasia maksaa 2€ ja hinta halvempi, kuin makkaralla.

Porkkanasuikaleita sekaan

• Anonyymi

Halpaa syömistä ja ihan hyvää.

• Anonyymi

Valitettavan moni syö tuollaisia aterioita, kun ei järki riitä kunnolliseen ruokaan. Korvien välissä köyhyys!

• Anonyymi

Taitaa olla aika kallista lihaa, kun katsoo sen
        kilohintaa

• Anonyymi

Korvien välissä on köyhyys, jos tuollaisia aterioita syö! Epäterveellistä!

• Anonyymi

Viikonlopuksi jättikaalilaatikko. Tarpeet on jo kotona ja puolukkahilloa.

• Anonyymi

Kaalilaatikko on kyllä hyvää, kehitin vielä kaalilaatikosta soijarouheella version. Toki myös tehdään jauhelihankin kanssa. Itse poimituista puolukoista hilloa olen keitellyt.
        Syksyllä taas kaalia kuitenkin tarjouksessa ja lämmitän leivinuunia, niin kyllä kelpaa herkutella kaalilaatikolla.
        Puolukoita käyn poimimassa vielä, kunhan nyt kunnolla ensin kypsyvät.

Makkaroita ei juuri viitsi ostella!

• Anonyymi

Kyllä sen sanon, että joskus kaipaa uunilenkkiä. Itse en vaan yleensä laita ranskalaisia siihen kaveriksi, mutta voisi kyllä kokeilla. Helppo ja maistuva ruoka.
      Taidankin huomenna laittaa sitä. Kunnolla juustoa väleihin, aaahh
      Aterioissa onkin tärkeää se vaihtelu. Erään kaupungin ateriapalvelussakin vanhuksen kotiateriassa oli uunilenkki aina välillä. Taisi olla muusi lisänä.
      Ei kannattaisi hyljeksiä makkaraa, varsinkin jos ei joka päivä syö sitä.

• Anonyymi

Se siinä onkin, makkarassa ylipäätäänkin, helkkarin hyvää aina välillä ja sitä ei nyt ole tarkoituskaan syödä päivittäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se siinä onkin, makkarassa ylipäätäänkin, helkkarin hyvää aina välillä ja sitä ei nyt ole tarkoituskaan syödä päivittäin.

Joskus kannattaa pitää lenkki päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus kannattaa pitää lenkki päivä.

Juu sitä tarkoitin myös, välillä tekee hyvää käydä lenkillä.

• Anonyymi

Aivan loistava ateria jos on rahat vähissä ja pitää säästää menoissa

• Anonyymi

Nyt on jo niin paljon mussutettu sitä makkaralenkkiä, että väliin pitää saada
      vaikka makoisia bataattiranskalaisia ja leivitettyjä kalafileitä.
      Niitäkin voi helposti kypsentää uunipellillä. Ja rutosti ketsuppia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe