Onko teillä asuntojen vuokraajilla käynyt koskaan mielessä, että asuntoanne käytetään maksullisen seksin kauppaamiseen?
Onhan se tapa rikastua sekin, mutta aika moraalitonta tavallisesta ihmisestä.
Älkääkä yrittäkö edes muuta väittää!
Airbnb asuntojen vuokraajat.
18
2166
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiinnosta, kunhan maksavat vuokran.
- Anonyymi
Suomessa rikoslain mukaan kiellettyä on seksin ostaminen parituksen tai ihmiskaupan uhrilta sekä alle 18-vuotiailta. Järjestyslaissa taas kielletään seksin ostaminen ja myyminen julkisella paikalla. Poliisi voi kirjoittaa sakon järjestyslain rikkomisesta.
Seksin myyminen tai ostaminen ei ole laitonta, ellei siihen liity paritusta tai ihmiskauppaa. - Anonyymi
Mistä tiedät, että huorat myy siellä itseään?
- Anonyymi
Oon käynyt huorissa siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon käynyt huorissa siellä
Ja tiedustelit huorilta, että mikä kämppä se on ja lavertelit sen tänne? Eli haluat pahaa huorille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tiedustelit huorilta, että mikä kämppä se on ja lavertelit sen tänne? Eli haluat pahaa huorille?
Huorat painukoot vittuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ku turskat sinne painuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MItäs olet köyhä hönö et pysty saamaan naista edes rahalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MItäs olet köyhä hönö et pysty saamaan naista edes rahalla.
Tuskin köyhä raskii ostaa naista edes rahalla. Taisit olla nyt itse se hönö.
- Anonyymi
Myös asiakkaat vuokrailevat huoran tapaamisia varten Airbnb:een kämppiä ja näissä kämpissä on myös asiakkaiden sukujen omistusasuntoja, joita he vuokraavat Airbnb:een kautta huoran tapaamisia varten. Näin ovat asiakkaat itse kertoneet.
- Anonyymi
Se on normaali, mulla on Airbnb, kun pariskunta vuokra yksi yö, yleensä se on seksiä tapaamisen. Minä en Kimistä mitä vuokralainen tekevät sisällä tärkeä taukosi koti siisti
- Anonyymi
Mua on vuokrattu asunnon mukana.
Vapaa käyttö ja nautinto oikeus. Vain vuokrasopimuksessa ilmoitetuille vuokralaisille. - Anonyymi
Onneks yhtäkään läskipersettä ei oo näkynyt siellä.
- Anonyymi
Tsekeistä tuli "perhe" asumaan viikonlopuksi. Naapurit soittivat että siellä ravaa miehiä. Tsekkimies piti järjestystä yllä ja rahasti, "tyttäret" kävivät selälleen. Sellaista.
Airbnb korvasi lakanat, tyynyt jne. - Anonyymi
Ei muuten käytetä. Asun samassa talossa ja tiedän aina mitä siellä tapahtuu ja valikoin vuokralaiset. Kerran asuntoa yritettiin vuokrata kaupalliseen käyttöön, mutta selitin kysyjälle tilanteen ja vetivät pyynnön pois.
- Anonyymi
Kuka haluaa vuokrata omaa asuntoaan seksibakkanaaleihin? Ei kukaan normiälyllä varustettu.
- Anonyymi
No eihä ne tiijä jos huora semmosen vuokraa! Kuka sannoo että menee huoraamaan sinne?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihä ne tiijä jos huora semmosen vuokraa! Kuka sannoo että menee huoraamaan sinne?!
Eipä niin. Olis vaan supernoloa esim naapureille, että sun siistissä vuokra-asunnossa ravaa jonossa ukkoja. Voi helvetti!
Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039