Ja tulee kuolemaan sinkkuna ennenaikaisesti. Olkaa onnellisia! Nauttikaa siitä kärsimyksestä ja itsevihasta! Ette edes tiedä kuinka heikon uhrin valitsitte.
Onkohan kaikki tyytyväisiä, kun ujo mies kärsii?
23
73
Vastaukset
- Anonyymi
On tämä ulkomaailma sairas ja ilkeä heikkoja kohtaan.
- Anonyymi
Anna anteeksi Jumala heikkouteni.
- Anonyymi
Ujot miehet on niin söpöjä!
- Anonyymi
Totta! Varsinkin eräs silmälasipäinen m.o.p.s, en unohda koskaan, en ikinä.
- Anonyymi
Kuinka heikon uhrin he valitsivat ja mitä he hänelle tekivät?
- Anonyymi
Monisairaan somaattisesti ja psyykkisesti, jonka tiedot he stalkkasivat ja pelottelevat. Hän elää käytännössä kotonaan eristäytyneenä. Odottaen kuolemaansa.
- Anonyymi
Ujoutta Ei ole olemassa. Oireet ihmisten seurassa määrittää käyttäytymisen . On vaan terveempiä ja sairaampia ihmisiä , ei ujoutta. Jos kelle vaan lyödään vaikka 10 oiretta ihmisten seurassa ollessa niin äkkiä siinä ”ujoksi” muuttuu . Onhan koomapotilaskin ns ujo kun ei puhu mitään . Mut hälläkin hiukan terveyden kans häikkää .
- Anonyymi
Ihme tulkintaa, ehkä skitsofrenia taustalla kun kerran sotkee ajatuksia.
- Anonyymi
Tottakai ovat ja nauravat partaansa
- Anonyymi
Oikein Suomalaista mentaliteettia. Koulukiusaajien maa. Täällä pitää vain pärjätä. Heikot sortuu elontiellä.
- Anonyymi
Kukahan tämänkin on kirjoittanut... ilman maskia.
- Anonyymi
Heikot ja heikkolahjaiset kyllä osaavat laumautua. Kuinkas muutenkaan.
- Anonyymi
Suomessa on paljon ujoja ihmisiä, et ole yksin ongelminesi. Tuskinpa sulle kukaan nauraa, sinä vain luulet niin.
Ujous ei ole mikään huono piirre ihmisessä, liiallinen itsevarmuus karkoittaa paljon enemmän toisia. - Anonyymi
Ei kukaan halua toisen kärsivän. Mutta jokaisella on oikeus itse valita seuransa, jonka kanssa haluaa jakaa elämänsä. Ujous ei ole välttämättä ongelma, koska tunnen moniakin ujoja ihmisiä.
- Anonyymi
Mites se työpuoli ihanko saa oikein seuransa valita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako olla yksin vai eikö saa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli kyse siitä, että kenen kanssa haluaa olla parisuhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli kyse siitä, että kenen kanssa haluaa olla parisuhteessa.
Jos ei saa olla yksin työnpuolesta niin sitten ei voi olla parisuhteessa.
- Anonyymi
Hullu sinä aloittaja olet.
- Anonyymi
Aloittajalla ei ole tarkoitus, kuin pilkata epäonneensa.
Kirjoitettu on. noidat ja koirat
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.
https://m.youtube.com/watch?v=ao-Sahfy7Hg- Anonyymi
Koiratpa hyvinkin ovat ongelma.
- Anonyymi
Heikon tuntuisella on usein vahva puolustaja. Varsinkin jos tämä on hyvä ihminen. Ei häntä pysty pahat kaatamaan, vaan he tekevät suurimman vahingon siinä itselleen. Kaikkea hyvää!
- Anonyymi
Vastasiko kaali itselleen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782