Muista äänestää ensi vaaleissa (jo puolen vuoden kuluttua) porrrrvaria, sillä muutenhan kunnon muilutus voisi jäädä toteutumatta !!!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/11751835/vielako-muistat-hinnannostajia-
Terveisiä sopuleille, t. haans
Matille ja maijjalle tarjolla nyt KUNNON KAPITALISMIA hinnannostoineen ja leikkauksineen
5
80
Vastaukset
- Anonyymi
Otan mieluummin hintojen noston ja kapitalismin velkaisen bilehelvetin tilalle.
- Anonyymi
Hinnannostoista luvataan hurrrrjia, aiotko selviytyä siitä huolimatta. Entä jos joudut itse leikkausten kohteeksi ? Miten silloin suu pannaan
- Anonyymi
Muistutan tässä nyt myös nk. "Nukkuvien Puoluetta", siis sakkia joka ei äänestä.
Näet porrrvari Äänestää Takuu Varmasti. Jos "nukkuva" ei nyt äänestä, pää kannetaan porrvarin pöytää hopeavadissa, syötäväksi.
Nyt ei "nukkuvilla" ole vaihtoehtoa, kun tulla kynityksi tai äänestää sosialistia. Vain nämä kaksi vaihtoehtoa on. Joko porrrvari tai "nukkuva", siis MAKSUMIEHEKSI tietenkin.
t. haans.sea - Anonyymi
Porrrrrvarin bisnikset on mennyt mettään !
Maksattavat tappioitaan teillä hölmöläisillä !!! - Anonyymi
Ja ota RUNSAASTI VELEKAA, vain sillä tavoi voit selevitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739