sanomalla, että "Emme halua tänne Chinatownia, Somalitownia tai Pikku Italiaa"
Andersson kertoo edelleen, että segregaatio (eriytyminen) on suuri ongelma tänä päivänä. Hänen mukaansa kun ihmisiä tulee ympäri maailmaa, niin kaikki asutetaan samalle alueelle, jossa lopulta harva puhuu ruotsia, harva käy töissä ja monelle on vaikeaa tulla osaksi yhteiskuntaa.
Totuudesta ei pääse.
Ruotsi sos.dem pääministeri aiheutti shokin "suvaitsevaisille"
5
100
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen nykyhallitus pyytää Ruotsin "kaltoinkohtelemat" maahanmuuttajat tulemaan Suomeen.
Magdalena on oikeassa. Kaikki tuon tienneet jo kauan kauan aikaa. Esim. aikaisemmin kun porvarit hallitsi, niin maahanmuutto oli erittäin suurta. Ettekö muista kun Reindfelt pyysi ruotsalisia aukaisemaan sydämensä pakolaisille ja sanoi että Ruotsissa on vielä paljon tilaa. Siitä alkoi hänen loppu pikku hiljaa ja kannatus loppui ja vaaleissa 8 vuotta sitten sociaalidemarit voitti.
Jotta turha on syytellä sociaalidemareja kaikesta. Porvareilla oil valtavan suuri maahanmuutto hallitusvuosiensa aikana. Sociaalidemarit sen sijaan on pienentäneet maahanmuuttoa joka vuosi ja esim. halunnut että noita kehnoja alueita alettaisiin parantamaan monella eri tavalla mutta porvarit on äänestäneet alas sellaiset ehdotukset ja nythän esim. M on täysin SDn armoilla.
Sd toimii rasistisesti mitä tulee maahanmuuttajiin, siitä ei pääse mihinkään ja on oletettavaa että oikeisto ei voita tai ei voi perustaa uutta hallitusta. johtuen SD rasistisesta luonteesta.
Jos oikeisto alkaa hallita, tulee ruotsalaiset taas jälleen kerran pahaan tilanteeseen. Se että esim. M alkaisi hieman jahdata maahanmuuttajia, ei tekisi huonoasaisten ruotsalaisten tai maahanmuuttajien elämää paremmaksi. Päin vastoin. M aikoo huonontaa sairaskassasysteemiä taas jos moni pitkäaikaissairas joutuu taas sociaalituen armoille. Samoin haluaa M huonontaa työttömyyskassaa. He siis haluaa huonommat olot heille joilla jo on huono tilanne. Raha minkä he säätäisi tuolla tavalla annettaisiin heille joilla on asiat hyvin. Se on sitä oikeisto-politiikkaa se.- Anonyymi
Pitäiskö heidän avata sydämensä, eikun lompakkonsa kaikille maailman sairaille ja työttömille? Perse ei vaan kestä sellasta tai kaikki ovat samaa köyhää massaa. Vasta sittenkö vieraat poistuvat kun ei ole enää kupattavaa?
- Anonyymi
Itäkeskus - lähi Itäkeskus
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372280
- 551307
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361246- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565