LOPETAN TEIDÄN KIUSAAMISEN TÄÄLLÄ!!! KIITOS KESKUSTELUIHIN OSALLISTUMISESTA!!! ANTAKAA MINULLE SYNTISELLE ANTEEKSI!!! SIUNATKOON HERRA TEITÄ KAIKKIA!!!
HYVÄ ON!!!
16
65
Vastaukset
- Anonyymi
Paluu sävyisämpään titityyn tyyliin, eh? Itse asiassa pidin titityyn alkuperäisestä tyylistä, niistä iltarukouksista.
- Anonyymi
Huusiko ne rukoukset?
- Anonyymi
Ei käy. Saat ansiosi mukaan.
- Anonyymi
No ompa kristillistä🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ompa kristillistä🤔
Kristinuskossa kukin saa ansionsa mukaan. Hyvää tehneet taivaspaikan, muut lapiohommiin alakerran koksikasoille.
- Anonyymi
Huutosi on kuultu?
- Anonyymi
Sus' siunakkoon...
- Anonyymi
älä mee tai viet multa kaiken !
- Anonyymi
Jotkut jää myös kaipaamaan
- Anonyymi
Höh, persoonat häipyy
Et näköjään kuitenkaan lopeta.
- Anonyymi
Mikset lopeta🤔🤔🤔😬😬😬
Minusta tuo Rytkönen on tehnyt vain hallaa hoitoalan arvostukselle, veto- ja pitovoimalle. Sopisi johinkin paperi- tai metalliliitoon riiteleen ja heiluttaan punaista lippua. Jaana Laitinen-Pesola oli fiksu pj.
- Anonyymi
Elämme mielenkiintoisia aikoja tässäkin suhteessa. Vaalit lähestyy ja hoitoalan työtaistelu painaa päälle. Nyt pitää löytyä jotakin muuta annettavaa kuin ne ikuiset katteettomat vaalilupaukset. Miten olisi rehellisyys. Kuka poliitikko sanoisi hoitajille suorasn, että mitään ei tipu ei lirise. Ketään ei teidän asia kiinnosta paitsi vaalien alla hetken. Mutta hoidattehan minut ja perheeni hyvin, heti ja vielä iloisesti hymyillen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämme mielenkiintoisia aikoja tässäkin suhteessa. Vaalit lähestyy ja hoitoalan työtaistelu painaa päälle. Nyt pitää löytyä jotakin muuta annettavaa kuin ne ikuiset katteettomat vaalilupaukset. Miten olisi rehellisyys. Kuka poliitikko sanoisi hoitajille suorasn, että mitään ei tipu ei lirise. Ketään ei teidän asia kiinnosta paitsi vaalien alla hetken. Mutta hoidattehan minut ja perheeni hyvin, heti ja vielä iloisesti hymyillen.
Jeesus parantaa
Anonyymi kirjoitti:
Tehy voisi väistyä ja antaa jokaisen hyvinvointialueen itse neuvotella palkkansa. On todella huonoa mainosta koko alalle joka kerta kun se punapää naama norsun veellä avaa vääristyneen suunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13810732
- 525150
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452353Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1142219- 292063
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131661Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411482Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291174Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v341133Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk551034