Sanna Marinin ansiosta. Olen koko ikäni ollut demareita vastaan, koska demarit ovat kautta aikojen pitäneet yrittäjiä, eli minua myös, rikollisina.
Nyt tuli uusi aika, ja Marinin bilettäminen ratkaisi koko uuden maailman ajatusmaailman.
Ehkä sittenkään vanhan ajan pönöttäjä demarit eivät enää ole ohjaksissa, vaan olemme vihdoin saaneet uutta ohjausta, jota nykyaika tarvitsee.
Presidentin virassa pitää edelleen olla pönöttäjä, koska muu maailma haluaa pönöttää.
Paikallispolitiikka on jotain, jonka haluan olevan Marinin mallin mukaista.
Näin Marin sai minunkin ääneni ja täyden tukeni tulevissa vaaleissa, sekä täyden tukeni myös bilettämisen merkitykselle.
Jos ei irrottele, pitää syödä lääkkeitä, masentua, sairastella sairaspäiviä, ja kaikkea skeidaa.
HYVÄ MARIN!
Tsemppiä. Olen tästälähtien takanasi ja puhun muitakin yrittäjiä mukaan.
Demarit voittaa seuraavat vaalit suvereenisti.
Arvelen demareiden aboluuttista vaalivoittoa seurravissa vaaleissa
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Myös nuoret ovat aktivoituneet pirteän Marinin esimerkin valaisemina.
- Anonyymi
Nuorilta se äänivyöry tuleekin. Tämä on matemaattisesti suunniteltu toteuma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorilta se äänivyöry tuleekin. Tämä on matemaattisesti suunniteltu toteuma.
Nuoret haluavat vetää vaan viivoja ja hakea kelasta jauhorahaa.
- Anonyymi
Ryyppääminen, jauhottaminen, rötöstely ja valehtelu ovat vain ansioita demareissa. Kyllä me se uskotaan, onhan siellä kissanrääkkääjästä, salakuljettajasta, ihmiskauppiaasta, antisemitististä ja takavuosina jopa kidnappaajasta lähtien.
Ei kannata yllättyä, jos suomalaiset eivät jaa demarien ajatusmaailmaa seuraavissa vaaleissa.- Anonyymi
Jäikö listastasi joku pois. Hehhehhehhehhe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäikö listastasi joku pois. Hehhehhehhehhe
Kyllä aina joku pedari ja homokin sopii vassareiden joukkoon...
- Anonyymi
Kauheaa. Marinin johdolla demarit estivät konkurssiaallon koronan aikana, kyllä he sitten olivatkin yritysvihamielisiä.
- Anonyymi
Olivat menneinä aikoina tosin. Kalevi Sorsa ja vanhat pierut..
- Anonyymi
Demarit juu estivät...kenen rahoilla estivät?
- Anonyymi
Onpa nolo troijalainen trolli, et sinä mikään yrittäjä ole. Marinia ei tasan puolusta kuin viimeiset umpivassarit, vasemmistossa ei ole yrittäjiä!
Kyllä te osaatte suoltaa valheita valheen perään, jotta Marinin törkeyksiä ei havaittaisi.- Anonyymi
Satun muutes todellakin olemaan yrittäjä. Olen ollut kokkareiden saunailloissa, katsellut kun pojat kehuskelee kuinka ottivat fjöösaa ja hoitivat "3 milliä" "anteliaalle" rahaa tilille (verovarakassasta tietenkin) jne. Mitä muuta? Kepu -Sipilän kansan kavaltaminen, Persujen natsismi. Mitä tänne jää jäljelle?
Demarit ovat kaikista huonoista vaihtoehdoista vähiten huono.
Usko tai älä, olen Harkimon kanssa istunut samat lötinät mistä Harkimokin kokkareita kritisoi.
Samat saunat, samat fjöösapuheet.
Demareita äänestän ja puhtaasti koska MARIN!
Persut ovat hulluja, kepu ja kokkareet kavaltavat kansan.
- Anonyymi
Kannattaisiko juopon ajaa alkoholiveron alentamista jotta köyhemmätkin pääsisivät paremmin nauttimaan esikuvansa elämäntyylistä?
- Anonyymi
Ei alkoholi ole tätä päivää. Ne on JAUHOJENGIÄ. Kannabis auttaa alkuun, ja siitä voit siirtyä kovempiin eli jauhoihin.
Jauho hommeleissa ei verotusta tunneta kun kaikki kulkee katukaupassa. - Anonyymi
Alkoholin ja tupakan veroa voisi ennemminkin nostaa, ja ajoneuvo polttoaineiden veroa alentaa.
- Anonyymi
Mistä tiedät mitään Marinin pillereiden syönnistä? Siitä ei ole kenelläkään tietoa.
- Anonyymi
Vain oma diileri tietäisi
- Anonyymi
Pääministeri käy säännöllisesti terveystarkastuksia, kuten kaikki ministerit. Kyllä ne ison verenkuvan tulokset kertovat, jos jollakin on ongelma. Viimeksi Marin sai loistavat testitulokset, rasvaprosentti tosi alhainen, vain Annikalla vyötärölihavuutta ja huono kunto nuoreksi. Auttaisiko uudet laihdutuslääkkeet, jotka markkinoilla. Annika on ja kaunis kasvoiltaan, millainen kaunotar olisikaan hoikkana.
- Anonyymi
Tuskin oli ehkäisytabuja...
- Anonyymi
Demulat voittaa vain jos äänestys tulos väärennetään.
Mitä ei sinänsä tarvitse ihmetellä banaanitasavallassa. - Anonyymi
Marin uudestaan valtaan vaan niin saa suomalaiset sitä mitä ovat tilanneet: Lisää veroja, huonot palkankorotukset ja tietenkin lisää reilusti velkaa niskaansa...se, se on kuulkaa ihanaa kun voitte kertoa lapsillenne miksi he joutuvat elämään loppuelämänsä veloissa ja kurjuudessa.Rikkaat rikastuu ja duunarit köyhtyy, mutta kuka tekee ne työt muuten kun maksajat vähenevät koko ajan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749