Naisia pelastava Räsänen ratsasti viirit liuhuen pelastamaan naisia sellaisilla netistä kaivamillaan tiedoilla, joita työnantaja ei rekrytointivaiheessa saa netistä etsiä ja hyödyntää.
Räsänen joka tapauksessa syyllistyy noitavainoon ja kiusaamiseen kun moraalisessa ylemmyydentunnossaan katsoo oikeudekseen levittää yksityiselämään kuuluvia tietoja. Asiassa ei ollut tuomiota ja mm. Lehdistö on pidättyväinen rikoksesta tuomittujenkin nimien julkaisussa. Räsäsen toiminta vertautuu usalaisiin katupartioryhmiin, jotka levittävät tietoa pedofiilien asuinpaikoista ja käyvät heitä väkivaltaisestikin häiritsemässä.
Häirintä ym. Ei tietystikään ole hyväksyttävää. Ei myöskään omien ahdistustekijöiden purkaminen toisiin ihmisiin
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fe0cd93e-1b01-45bc-9def-4f31ddd156d1
Valkoritari Syksy Räsänen lähti mukaan me too -valheisiin
16
79
Vastaukset
- Anonyymi
Ovatko nämä pro-feministimiehet miehiä lainkaan? Ei minkäänlaista solidaarisuutta naisten vainoamille miehille.
- Anonyymi
No mitäs luulet, kun näet hänen habituksensa?
- Anonyymi
Täysin turha henkilö tämä palestiinalaisten terroristienkin puolesta kiihkoileva Syksy.
- Anonyymi
Ja vaatii vielä valtion korvaamaan oikeudenkäyntikulut!!!
Ensin on itse törttöilyt ja sitten muiden pitäisi maksaa. Demari? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaatii vielä valtion korvaamaan oikeudenkäyntikulut!!!
Ensin on itse törttöilyt ja sitten muiden pitäisi maksaa. Demari?Eiköhän tuo vihreä ole.
- Anonyymi
Salaliittoteoria: Räsänen ei ole oikea henkilö vaan iltalehden keksintö, siltä pohjalta kun P Räsäsen oikeuden käynti toi paljon lukioita. Yliopistoa naksettu kompaamaan ja naama tehty tietokoneella, oletteko katsoneet pysyykö naama saman näköisenä vai onko joka kuvassa aina vähän erinnäköinen niin että pistetty näyttämään aina vähän pinnalla olevalta julkikselta
- Anonyymi
Olen käynyt kuuntelemassa Syksy Räsäsen luentoja jo vuosia sitten. Naama on ensimmäisestä tapaamisesta vähän vanhentunut, mutta muuta muutosta en ole huomannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt kuuntelemassa Syksy Räsäsen luentoja jo vuosia sitten. Naama on ensimmäisestä tapaamisesta vähän vanhentunut, mutta muuta muutosta en ole huomannut.
Salaliitoteoria: Edellinen kommentoija on naksettu kompaamaan
- Anonyymi
Tämä Syksy on menneen talven lumia. Sangen vaikea ottaa vakavasti tämmöistä henkilöä.
- Anonyymi
Epämääräisistä syytöksistä on ikävä tullut tullut eräiden piirien normaali tapa politikoida ja käydä valtataistelua. On aikakin että leimakirveiden kevyestä heittelystä joutuu myös vastuuseen, vaikka oman maineen menetyksille ei enää voi mitään. Mielenkiintoista nähdä miten Rydmanin tapauksessa käy.
- Anonyymi
Pedofili-Wille saa ansioidensa mukaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pedofili-Wille saa ansioidensa mukaisesti.
Ei 17-vuotiaaseen yhtyminen ole pedofiliaa.
- Anonyymi
Syksy Räsäsellä on ollut aina venäjäntrollin toimintatavat ja moraali.
- Anonyymi
Syksy on Venäjän trolli ainakin Ukraina mielipiteiltään
- Anonyymi
Lisää löylyä kiukaalle, heti!!!
Mitään en oo käyttäny
Olin vaan niin iloinen
https://pbs.twimg.com/media/EL-jB-UXUAAvrdO?format=jpg
Sitten vähän kokeilin
https://images.cdn.tiede.fi/1QjUnLfIO5G8qp5EvKz8xQJYMZQ=/890x0/smart/filters:no_upscale()/tiede.fi/s3fs-public/discussion_comment_image/sanna_marin_1_1.jpg?itok=MNd8lJ1t - Anonyymi
Syksy Räsänen niin kovasti toivoi, että ahdistelu olisi kohdistunut häneen!
Kun näin ei tapahtunut aloitti Syksy Räsänen vainon hakijaa kohtaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1104316
- 793513
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?833359Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223301Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?263258- 732935
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642807"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579- 92492