Moikka! Oon 13 vuotias, jolla alkanut heilua kaksi etuhammasta.. Mulla ei oo tietääkseni käynyt mitään, ikenistä vuotaa verta niitä harjatessa. Alotin harjaamaan hampaita aamuin illoin, ja puhdistan hampaiden välit säännöllisesti. Mulla on hirvee hammaslääkäri pelko..
rautahammas heiluu
3
201
Vastaukset
- Anonyymi
älä ota kaikilta kokoaika turpiin nii ei käy noin :D
- Anonyymi
Minulla on vain yksi manttelikoukku purukalustosta jäljellä, mutta se on helppo harjata, kun sillä ei ole vieruskavereita riesanaan. Sitäpaitsi se vielä pönöttää itsevaltiaasti paikallaan varsin tanakasti. T. Vaari 89v.
- Anonyymi
Pelko
Toivottavasti asia korjaantuu
Lastenhoitaja kysyy päivähoito,mitä äiti tekee?
Vastannut äiti tekee suursiivousta, pesee seiniä jne, taisi olla Tiedossa tällä kysyjällä, Laukkasen linjasto seinät ylimenot syöttö, vammat puhelin tulee vieläkin tässä Nivalan kirkon tappo linjastolle väärin hampaisiin,joko Nivala Pyhäjärvi on lasten ja aikuisten käsilaukku kirkko siirrot Poliisi ja kiinteistö myynti papit tehty, Nivalan kirkko Annikki ehtoolliselle, hammaslääkäri on kampaajan ja poliisin äiti,kuulustelu hammskolinat,pappi jo räkii uikossa.
Mitenkähän Jenni pappi voi
Annikin siskon pyörä, kädilaukku siirto,kun Nivala päätti ottaa kuulustelu kolikot tuo alttarin eteen,lähti käsilsukku5 siirtoon Eri ovelle.
Vino vainoo syöttö sanana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311050Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men56993- 67926
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.281891