Fortum osti Uniperin 8 miljardilla. Alkuvuodesta Uniperi soitti Rauramolle että tarvitaan 8 miljardia lisää rahaa. Rauramo ja valtion omistajanohjaus laittoivat kättä taskuun vaikka olisi pitänyt huutaa STOP !
Minua oksettaa millaisesta johtamisesta maksettiin puoli milliä bonaria Rauramolle.
Tällä hetkellä Forttumi polttanut 16 miljardia sinun ja minunkin rahaa Uniperiin jonka pörssiarvo on tällä hetkellä 2,5 miljardia.
Minusta Rauramon ja Tuppuraisen bonarin tulisi olla tunti turpaan ohjelma !
https://www.youtube.com/watch?v=u7keWheJj-k
Fortum maksoi Rauramolle liki 500 000e kannustinpalkkiota.
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Paskamahoille on turha lisää maksaa. Ovat kusessa jo nykyistenkin miljooniensa kanssa.
- Anonyymi
Eikä näitä voi periä takaisin kun tulosta ei tullut? Tuli suuret tappiot ja lisää on tulossa kansan maksettavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1706183- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46922Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan221736