Pääministeri sanoi, että tähän liittyy kaikenlaista kuvamateriaalia, jota hän ei itse haluaisi nähdä.
– Ja minä tiedän, että te ette haluaisi nähdä. Siitä huolimatta sitä meille kaikille näytetään. Se on yksityistä, se on iloa ja elämää, Marin sanoi.
– Ja minä tiedän, että te ette haluaisi nähdä.
Sanna Marin sano kun ne tietä että on ihmisiä jotka eivät suostu katsoman näittä videotta.
He kapinovat Sanna Marin kohua vastan sillä että he eivät suostu katsomaan noitta kohu videoitta.
Sillä ihminen pättä etukäten mihin hän halua uskoa ja silloin faktat ja totuus ei merkitse mitän.
Eikä kyse olen pelkästä sittä mihin ne halua uskoa vaan se on heidän mielipite että juhlia saa ja silloin ne ei suostu katsoman Sanna Marin kohuvideot.
Eli toi lause on Sanna Marin julkisen profilin luojien eli mainos toimistojen lause.
Eli he jotka ovat kirjoittanet käsi kirjoituksen Sanna Marin uhriutumis puhesen ja nihin ihmisin tämä lause vetoa.
Sanoi tiedän ette halua katsoa näittä videoitta.
Anonyymi
5
118
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä pointti.
- Anonyymi
Olen sama mielttä.
- Anonyymi
Bilekuvat paljasti.
Vaativaan maineenhallintaan erikoistunut Tekir pomo ja Sanna Marin??- Anonyymi
Minä haluan nähdä videot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575479- 934327
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752574Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s711088Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28813
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779