Pääministeri sanoi, että tähän liittyy kaikenlaista kuvamateriaalia, jota hän ei itse haluaisi nähdä.
– Ja minä tiedän, että te ette haluaisi nähdä. Siitä huolimatta sitä meille kaikille näytetään. Se on yksityistä, se on iloa ja elämää, Marin sanoi.
– Ja minä tiedän, että te ette haluaisi nähdä.
Sanna Marin sano kun ne tietä että on ihmisiä jotka eivät suostu katsoman näittä videotta.
He kapinovat Sanna Marin kohua vastan sillä että he eivät suostu katsomaan noitta kohu videoitta.
Sillä ihminen pättä etukäten mihin hän halua uskoa ja silloin faktat ja totuus ei merkitse mitän.
Eikä kyse olen pelkästä sittä mihin ne halua uskoa vaan se on heidän mielipite että juhlia saa ja silloin ne ei suostu katsoman Sanna Marin kohuvideot.
Eli toi lause on Sanna Marin julkisen profilin luojien eli mainos toimistojen lause.
Eli he jotka ovat kirjoittanet käsi kirjoituksen Sanna Marin uhriutumis puhesen ja nihin ihmisin tämä lause vetoa.
Sanoi tiedän ette halua katsoa näittä videoitta.
Anonyymi
5
131
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä pointti.
- Anonyymi
Olen sama mielttä.
- Anonyymi
Bilekuvat paljasti.
Vaativaan maineenhallintaan erikoistunut Tekir pomo ja Sanna Marin??- Anonyymi
Minä haluan nähdä videot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi276000- 883814
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313633611- 2342999
- 612777
- 522715
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322560- 1532440
- 312028
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1211796