Kun messiasta Jesaja kuvaa neljällä termillä: Iankaikkinen Isä, Rauhan Ruhtinas, Ihmeellinen Neuvonantaja ja Väkevä Jumala niin tuo Väkevä Jumala on luultavasti nainen?
Imaami Mahdin kanssa tulee Profeetta Isa ja Elia, mutta pitkään mietin, että neljäs vielä tarvitaan ja sen nimi puuttuu Mahdia käsittelevistä kirjoista. Olen melko varma, että Väkevä Jumala on nainen.
Väkevä sana viittaa Nautintokeskeisyyteen sekä voimaan saattaa profetiansa voimaan. Suomessa on ainakin 1970-luvulta alkaen ollut kaksi merkittävää naishahmoa jumaluuksien joukossa.
1. Isis, Astarte, Pallas Athene etc. naiskerubi on ajanut 10 käskyn lain ja Mooseksen lain arvostamista, mutta Jehova laittoi hänet pois syrjään 2010-luvun alussa. Eikä tuo naiskerubi saanut paljoa aikaan sarallaan ja aikeissaan.
2. Niniven naisprofeetta on 1970-luvulta alkaen tehnyt kolme julistusta noin 20 vuoden välein, jotka ovat melko hyvin totetutuneet.
a) 1970-luvulla hän julisti laajalti, että Kristus tulee vuosisadan lopussa viimeisen kerran ylöstempaamaan väkeä ja avaamaan hautoja. Sitä ennen tuo tapahtuma oli ollut joka vuosisadan lopussa. Kristus tulikin 1998 ja tempaus ja hautojen avaaminen tapahtui.
b) 1995 hän julisti että tulee uusi seksuaalisen vallankumouksen täydellistymä ja seksi vapautuu entisestään. Myös tämä ennustus kävi sitten toteen.
c) 2012 hän julisti että tulee aiheuttamaan ydinsodan maailmaan. Tämä ei ole vielä täysin käynyt toteen.
Imaami Mahdiin liittyy että hänen mukanaaan tulee 313 arvollista hallitusmiestä ja vielä 314. on nainen. Mutta se asia, että itse Mahdin, Elian ja Isan rinnalla olisi nainen Väkevänä Jumalana on vielä arvailujen varassa.
Väkevä Jumala on naisjumala?
Anonyymi
4
222
Vastaukset
- Anonyymi
Falsum.
- Anonyymi
Niin, Falsum.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, Falsum.
falsum.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
falsum.
Mitä falsumille kuuluu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486078Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki653846Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t162947- 1902845
- 232423
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132389- 362389
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192260- 1491438
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2991413