Eilenhän Ylellä toimittaja sanoi, että useilta demarivaikuttajilta on tullut kovaa kritiikkiä Marinia kohtaan. He halusivat pysyä nimittöminä.
Demarien kannattajathan ovat pääosin eläkeläisiä.
Kuinka suuri osa demareista ei pidä Marinista?
6
67
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka ihmeessä joku voisi pitää Marinista? Ehkä joku voisi sietää, jos pystyy nostamaan puolueensa kannatusta, mutta pitäminen tuntuu mahdottomalta.
- Anonyymi
Ei ole kyse edes pitämisestä, vaan kansakunnan häpäisemisestä johon Marin on syyllistynyt. Kysymys on nyt siitä kuinka kauan demarit aikoo sietää tätä touhua, vai aikovatko luottaa kaiken maailman huumeporukoiden äänien riittävän seuraavissa vaaleissa.
- Anonyymi
Miksi peitellä jos on Marinin toimia vastaan. Onko se oma etu aina etusijalla.
- Anonyymi
Taidat olla vähän yksinkertainan. Kritiikki ei tarkoita, ettei Marinista pidetä. Minkä todistaa sekin, että hänellä on edelleen puolueen luottamus. Mitä iällä on tämän asian kanssa tekemistä? Olen yli 70-vuotias ja pidän Sannaa lahjakkaana poliitikkona. Ystävänsä voisi valita vähän paremmin, mutta se on hänen yksityisasiansa.
- Anonyymi
Demareissa on ollut jo muutaman kymmenen vuoden ajan porukka, jonka ei pitäisi missään nimessä edes olla demareissa. He ovat äärivasemmistolaisia, stalinisteista vasemmalla, ns. pälkäneläisiä. Monilla ovat mielipiteet enemmän persumaisia, kuin vasemmistolaisia. Heistä osa ei edes tiedä mihin porukkaan kuuluvat; vaaleissakin edustavat milloin ketäkin, ja lähtevät sitte ovet paukkuen. Vaikka olisivat demaripuoleueen jäseniä, heidän pääasiallinen agenda on hakkua demaripoliitikkoja mitä törkeimmin sanakääntein. Meneillään olevan sodan putinisteja, jotka kuolaavat, kun kuulevat sanan putin, ja kaikki trollitehtaan (Putkonen/Bäckman) valheet menee täysillä totuutena.
- Anonyymi
0,01% tutkittu tulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656124- 1471704
- 1131488
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46894Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28834Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96817Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5769- 41719
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714