Uudessa sosialismissa energia, vesi, joukkoliikenne ja monet kriittiset tärkeät alat siirtyvät valtion omistukseen ja ohjaukseen. Nyt alkaa sellainen helvetti joka on uusliberalismin loppu.
Siirtyykö Eurooppa talousromahduksen jälkeen hallittuun sosialismiin?
12
69
Vastaukset
- Anonyymi
Sosialismia on kokeiltu, ei toimi. Eikä toimi the great reset. Ei kukaan tee töitä ellei voi omistaa mitään.
- Anonyymi
Toivotaan niin. Kommunistinen vallankumous on tämän kehityskulun vääjäämätön huipentuma.
- Anonyymi
Siirtyy kyllä, mutta kuka on hallitsija...
- Anonyymi
Talousromahdus tulee Venäjällä, ei Euroopassa.
Euroopassa on sosiaalinen markkinatalous voimissaan ja se toimii hyvin. Se kasvaa ja kehittyy kriisien kautta, kuten tälläkin kertaa energianiukkuuden tilanteessa tapahtuu.
Hallittu sosialismi -talousjärjestelmää ei ole olemassa. - Anonyymi
Milläs kompetenssillä sinä talousromahduksia käyt ennustamaan. Vai kävikö vain vuoroesimies jakamassa uuden aiheen.
- Anonyymi
Wef
- Anonyymi
Kreikka romahti ja EU auttoi Kreikkaa miljardeilla. Suomi kärsii miljarditappioita sähkömarkkinoista ja se ei ole Suomen syy. EU:n pitää autaa nyt Suomea miljardeilla. EU on näytettävä ettei se ole vain rahanimiä ja auttaa myös Suomea. Juhlinan on loputtava ja meidän on lyötävä jo nyrkki EU:n pöytään ja vaatia miljardeja meille.
Kovasti sosialismista huutavat ja sitä pelkäävät ihmiset, jotka itse elävät yhteiskunnan tuella. Outoa.
- Anonyymi
En elä. Olen pörssiosakkeiden omistaja ja kohtalaisen hyvissä varoissa. Silti kannatan että eräät tärkeät sektorit ovat yhteiskunnan kontrollissa. Esim vesi, sähkö ja joukkoliikenne.
Anonyymi kirjoitti:
En elä. Olen pörssiosakkeiden omistaja ja kohtalaisen hyvissä varoissa. Silti kannatan että eräät tärkeät sektorit ovat yhteiskunnan kontrollissa. Esim vesi, sähkö ja joukkoliikenne.
Varmasti olet, joo. Eihän täällä muuta olekaan kuin huippukoulutettuja erikoisosaajia ja pörssimiljonäärejä. He täällä päivät pitkät tekevät tekstejä.
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Rahan ahneet romuttivat valtaan päästyään sähkö-ja vesiosuuskunnat, sekä puhelin osuuskunnat. Kaikki on uhrattu pelureiden alttarille. Osuuskunta on ainoa toimiva järjestelmä hoitamaan kansalle välttämättömän infran.
- Anonyymi
Lapinlääni tuottaa sähköä yli oman tarpeiden ,ei ole sähköstä puutetta,
miksi sähkö kallista ,Saksan energian puute nostaa hintoja.
Tuulimylly tuotantoa pitäisi rakentaa sinne missä sähköstä on puutetta, lähelle
asutuskeskuksia ,vähentäis siirtohäviöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749