Kuulin että peräseinäjoella olisi tapahtunut henkirikos viikonloppuna mutta en löydä siitä juttua mistään. Pitääkö paikkaansa, jollain tietoa asiasta?
Peräseinäjoki henkirikos
36
7308
Vastaukset
- Anonyymi
Mullakin on vaan tieto?, että viime lauantaina joutunut teholle ilmeisesti pahoinpitelyn seurauksena ja kuoli seuraavana keskiviikkona. Kahta henkilöä poliisi tavoitellut tapahtuman jälkeen. Tiedän nimetkin mut ei niistä voi puhua kun en nyt luota yhtään minkään informaation pätevyyteen. Voidaan tavoitella myös todistajan eikä epäiltynä. Ihmettelen kanssa suuresti ettei mitään ole uutisoitu.
- Anonyymi
Onko toinen poliisin kaipaama henkilö Sami nimeltään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko toinen poliisin kaipaama henkilö Sami nimeltään?
Ei. Ainakaan mun tietääkseni.
- Anonyymi
Saattaa olla Lapualainen tapaus. Joku metsästäjä ampunut kissan.
- Anonyymi
Kuulin että pahoinpidelty oli häipynyt sairaalasta kesken hoidon ja löytynyt seuraavana päivänä kuolleena. Nyt tutkitaan johtuiko kuolema pahoinpitelystä vai jostain muusta.
- Anonyymi
Pitää kuulkaa harrastaa enemmän kristillisiä asioita, jotta tuollaisilta vältytään.
- Anonyymi
Jep. Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
- Anonyymi
Miten vältytään ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
Ei sano Herra niin
Ehkä teidän kahjojen kirjassa niin on.
- Anonyymi
Oli saanu kaaliinsa lauantaina, ja kuollut keskiviikkona.
- Anonyymi
Kuolleet palstalla tämän päivän ilpossa
- Anonyymi
Ennemmin kuoli velipoika.Kova kohtalo
- Anonyymi
Yks mies on ainakin uhannat ampua naapurin koiran peräseinäjoella.
- Anonyymi
Yks kauhavalainen kysyi peräkärryä lainaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks kauhavalainen kysyi peräkärryä lainaan.
Sä oot niitä perämiehiä
- Anonyymi
Yksi epäilty on vangittuna.
- Anonyymi
onko waldemar
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko waldemar
kurikan ja seinäjoen kansallis asukkaat
- Anonyymi
Eiku se on tapahtunut Alavudella 1971. Kattavan lukupaketin löytää paikkakunnan keskustelupalstalta🙂
- Anonyymi
Ei Sääskiniemen murhaan littynyt huumeet ja Cannonball.Vain yksi Poliisi Pjoelta
- Anonyymi
Eikös Osmo vaikuta nykyään p.joella. hänhän oli melkoinen vaikuttaja taustalla sääskiniemen jutussa -71
- Anonyymi
Joo ei nyt ollut Hautamäen veljekset mutta uhri oli heidän aiemmin 2013 puukottamansa veli
- Anonyymi
Täällä oli jo yksi miehen etunimi ja sitten vain merkintä "muija", mutta se poistui/poistettiin. Olikohan kyseessä oleva "muija" kenties reilusti syytettyä vanhempi ja myös vähän uhrin muija? Jos oli niin miten hän oli sekaantunut tähän pahoinpitelyyn?
- Anonyymi
A k vanhempi
- Anonyymi
Tätä vähän meinasinkin. Mutta miten liittyy pahoinpitelyyn?
- Anonyymi
Vahva eipäily.korostan vain epäily.
Mukiloija O.J - Anonyymi
Niin, yhdessä heidät on nähty tämän jälkeen myös. Luulisi ettei viihtyisi henkilön seurassa joka mukiloi poikaystävän...
- Anonyymi
Henkirikosta ei ole kuitenkaan tapahtunut niin mihin sitten lopulta kuollut? A ja O ainakin vapaalla jalalla.
- Anonyymi
Vahvasti epäilen että pakotettu tekemään itsemurha.
- Anonyymi
Nistit. Karma korjaa.
- Anonyymi
Sisäinen verenvuoto väkivaltamukiloinnin seurauksena.Aineet eivät vie kun hautaan.
- Anonyymi
Onko tästä kuulunut mitään uutta? Vieläkö uhrin muija jatkaa samaan malliin?
- Anonyymi
Olisko tänään tai viime yönä lopettanut kokonaan tämä nainen. Ainakin poliisin nauhat on ympärillä ja poliisi vartioi taloa niin kuin roppa olis tehty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko tänään tai viime yönä lopettanut kokonaan tämä nainen. Ainakin poliisin nauhat on ympärillä ja poliisi vartioi taloa niin kuin roppa olis tehty.
Olisko talosta kuvaa? Missä päin Pjokea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko talosta kuvaa? Missä päin Pjokea?
Keskustas Kirkkotiellä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849