Peräseinäjoki henkirikos

Anonyymi

Kuulin että peräseinäjoella olisi tapahtunut henkirikos viikonloppuna mutta en löydä siitä juttua mistään. Pitääkö paikkaansa, jollain tietoa asiasta?

36

7308

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mullakin on vaan tieto?, että viime lauantaina joutunut teholle ilmeisesti pahoinpitelyn seurauksena ja kuoli seuraavana keskiviikkona. Kahta henkilöä poliisi tavoitellut tapahtuman jälkeen. Tiedän nimetkin mut ei niistä voi puhua kun en nyt luota yhtään minkään informaation pätevyyteen. Voidaan tavoitella myös todistajan eikä epäiltynä. Ihmettelen kanssa suuresti ettei mitään ole uutisoitu.

• Anonyymi

Onko toinen poliisin kaipaama henkilö Sami nimeltään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko toinen poliisin kaipaama henkilö Sami nimeltään?

Ei. Ainakaan mun tietääkseni.

• Anonyymi

Saattaa olla Lapualainen tapaus. Joku metsästäjä ampunut kissan.

• Anonyymi

Kuulin että pahoinpidelty oli häipynyt sairaalasta kesken hoidon ja löytynyt seuraavana päivänä kuolleena. Nyt tutkitaan johtuiko kuolema pahoinpitelystä vai jostain muusta.

• Anonyymi

Pitää kuulkaa harrastaa enemmän kristillisiä asioita, jotta tuollaisilta vältytään.

• Anonyymi

Jep. Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."

• Anonyymi

Miten vältytään ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."

Ei sano Herra niin
        Ehkä teidän kahjojen kirjassa niin on.

• Anonyymi

Oli saanu kaaliinsa lauantaina, ja kuollut keskiviikkona.

• Anonyymi

Kuolleet palstalla tämän päivän ilpossa

• Anonyymi

Ennemmin kuoli velipoika.Kova kohtalo

• Anonyymi

Yks mies on ainakin uhannat ampua naapurin koiran peräseinäjoella.

• Anonyymi

Yks kauhavalainen kysyi peräkärryä lainaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yks kauhavalainen kysyi peräkärryä lainaan.

Sä oot niitä perämiehiä

• Anonyymi

Yksi epäilty on vangittuna.

• Anonyymi

onko waldemar

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko waldemar

kurikan ja seinäjoen kansallis asukkaat

• Anonyymi

Eiku se on tapahtunut Alavudella 1971. Kattavan lukupaketin löytää paikkakunnan keskustelupalstalta🙂

• Anonyymi

Ei Sääskiniemen murhaan littynyt huumeet ja Cannonball.Vain yksi Poliisi Pjoelta

• Anonyymi

Eikös Osmo vaikuta nykyään p.joella. hänhän oli melkoinen vaikuttaja taustalla sääskiniemen jutussa -71

• Anonyymi

Joo ei nyt ollut Hautamäen veljekset mutta uhri oli heidän aiemmin 2013 puukottamansa veli

• Anonyymi

Täällä oli jo yksi miehen etunimi ja sitten vain merkintä "muija", mutta se poistui/poistettiin. Olikohan kyseessä oleva "muija" kenties reilusti syytettyä vanhempi ja myös vähän uhrin muija? Jos oli niin miten hän oli sekaantunut tähän pahoinpitelyyn?

• Anonyymi

A k vanhempi

• Anonyymi

Tätä vähän meinasinkin. Mutta miten liittyy pahoinpitelyyn?

• Anonyymi

Vahva eipäily.korostan vain epäily.
      Mukiloija O.J

• Anonyymi

Niin, yhdessä heidät on nähty tämän jälkeen myös. Luulisi ettei viihtyisi henkilön seurassa joka mukiloi poikaystävän...

• Anonyymi

Henkirikosta ei ole kuitenkaan tapahtunut niin mihin sitten lopulta kuollut? A ja O ainakin vapaalla jalalla.

• Anonyymi

Vahvasti epäilen että pakotettu tekemään itsemurha.

• Anonyymi

Nistit. Karma korjaa.

• Anonyymi

Sisäinen verenvuoto väkivaltamukiloinnin seurauksena.Aineet eivät vie kun hautaan.

• Anonyymi

Onko tästä kuulunut mitään uutta? Vieläkö uhrin muija jatkaa samaan malliin?

• Anonyymi

Olisko tänään tai viime yönä lopettanut kokonaan tämä nainen. Ainakin poliisin nauhat on ympärillä ja poliisi vartioi taloa niin kuin roppa olis tehty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko tänään tai viime yönä lopettanut kokonaan tämä nainen. Ainakin poliisin nauhat on ympärillä ja poliisi vartioi taloa niin kuin roppa olis tehty.

Olisko talosta kuvaa? Missä päin Pjokea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko talosta kuvaa? Missä päin Pjokea?

Keskustas Kirkkotiellä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1759
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      235
      1602
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      90
      1361
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      66
      1032
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      904
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      862
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      37
      849
    Aihe