ilot elämässä eli toisten piinaaminen täällä netissä, roska viestien laitto ja ihan siviili elämässä vaikka pitäis keskittyä urheilu harrastuksiin vai onko jopa ammattilaistason urheilua ja opiskeluihin. Miettikää millainen tulevaisuus meillä on kun tällaiset ihmiset valitaan päätöksiä tekemään tai jopa johtamaan tulevaisuudessa. Nyt jo huomannut psykoa käytöstä eri instansseissa joissa pitäis ihmisten asioita ajaa. Huhhui mikä tulevaisuus luvassa Suomen maassa.
Joillakin on kummalliset
Anonyymi
1
98
Vastaukset
- Anonyymi
Tulokaana kiinnitin huomioon aloituksesi. Saanko kysyä? Tai kysyn miksi sitten olet itse palastalla, Jos tunteesi ovat noin nekatiivisia ihmisä kohtaan täällä ?Keskitytkö itse urheilu,opiskelu,työ elämä läheisiisi ? Kuitenkin sinulla aikaa moittia ihmisiä ja kirjoittaa tänne?Jokin syy ajan tappo sinullakin kun kuitenkin kirjoitat tänne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643