Jumalan huolenpito maailman kuohuessa
Paluu arkeen on jälleen edessämme.
Viimeiset kesäpäivät kiitävät ohitsemme vauhdilla ja syksyisen viileät tuulet puhaltavat kohta taas Suomen yli.
Kesälomien jälkeen on jälleen aika lukea uutisia. Sähkön hinnat ovat nousseet pilviin, polttoaineen hinnat eivät ole vieläkään palautuneet ennalleen ja ruoan hinta on edelleen nousussa. Puhumattakaan itänaapurimme aiheuttamista kauheuksista.
Inhimillisesti ajatellen tulevaisuus näyttää aika synkältä. Murheet kietoutuvat helposti mielemme ympärille ja uni ei tule, kun mietimme, miten tästä kaikesta selvitään.
Jumala kuitenkin haluaa muistuttaa meitä rauhoittavin sanoin, että hän on meidän kanssamme kaikissa olosuhteissa:
"Enkö minä olekin käskenyt sinua: Ole luja ja rohkea! Älä säiky äläkä kauhistu, sillä Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi, missä ikinä kuljetkin."
Seuraavan kerran, kun luet, näet tai ajattelet jotain ahdistavaa, muista, että Jumalalla on kaikki langat käsissään. Hän on luvannut pitää sinusta ja minusta huolen!
Tähän lupaukseen minäkin saan turvautua päivittäin.
-------
Ps. Alle olen koonnut hyviä Patmos-uutisia luettavaksi.
Tarja Heiskanen
Toiminnanjohtajan Assistentti
Patmos Lähetyssäätiö
Patmos postia Tarja Heiskanen
Anonyymi
0
87
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809